X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת חוגלה קימברלי
▪  ▪  ▪
אילת הרגש [צילום: יח"צ]

חברת קימברלי קלארק העולמית, המייצרת ומשווקת את המותגים קוטקס, האגיס קלינקס ועוד הודיעה על מינויה של אילת הרגש למנהלת שיווק אזורית תחום הגיינת נשים ומבוגרים של מדינות ה-MEA. במסגרת התפקיד החדש תהיה הרגש אחראית על הובלת האסטרטגיה השיווקית של קימברלי קלארק במדינות MEA. הרגש תיכנס לתפקידה השבוע והיא תפעל ממטה החברה בישראל.
הרגש (42), בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת ברדפורד ו-BA במדעי החברה מאוניברסיטת תל אביב, משמשת בארבע השנים האחרונות בתפקיד מנהלת תחום עסקים - היגיינת נשים בחוגלה קימברלי. במסגרת תפקיד זה הייתה אחראית על הובלת הניהול העסקי, האסטרטגי והשיווקי של התחום. במהלך התקופה הצמיחה את התחום והפכה אותו לתחום ריווחי, הייתה שותפה לתהליכי פיתוח גלובליים של קימברלי-קלארק, ואף פיתחה קטגוריית צריכה חדשה: מוצרי היגיינה ייעודיים לנערות - קוטקס יאנג, שהפך למותג גלובלי של קימברלי-קלארק העולמית. מהלך זה הביא את חוגלה לזכייה בפרס הגראנד אפ"י לשנת 2008.
אריק שור, מנכ"ל חוגלה קימברלי ישראל: "איילת הרגש היא בחירה מצויינת ומינויה מעיד על איכות המנהלים בחוגלה. שור הוסיף, איילת הביאה לצמיחת התחום בשוק בו אנו מתמודדים מול מתחרה ראוי וחזק".
הרגש הוסיפה "השוק הישראלי נחשב, מבחינת קימברלי קלארק העולמית, לשוק חדשני ומשוכלל הנמצא בחזית המובילות בתחום היגיינת הנשים. ישראל הינה מיקרו קוסמוס ואין לי ספק שהניסיון שרכשתי כאן יסייע לי להצליח בתפקיד החדש. אני רואה אתגר מקצועי וניהולי יוצא דופן בתפקיד זה".
בשנים האחרונות, לאחר שינוי במבנה הארגוני של חברת קימברלי קלארק הפך אזור ה-MEA שהמדינות המובילות בו הן ישראל, רוסיה, טורקיה, ודרום אפריקה, לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה.
חוגלה קימברלי היא חברת הנון פוד הגדולה בישראל, הקטגוריות המרכזיות בהן היא פועלת ואת רובן היא מובילה:
  • חיתולים עם שני מותגים האגיס (סופרים ופרידום), טיטולים.
  • בקטגורית ההיגיינה האישית עם המותגים קוטקס, לילי, פויז ופלייטקס - נתח שוק: 39%.
  • בקטגורית עזרי הבית והמטבח עם המותג ניקול.
  • בקטגוריית נייר הטואלט עם המותגים קלינקס, לילי, מולט ושמורת טבע.
חברת חוגלה קימברלי מעסיקה בישראל 1000 עובדים, וההיקף פעילותה הכספי לשנת 2008 יעבור את רף המיליארד שקלים.

תאריך:  21/12/2008   |   עודכן:  21/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי גורמז
- הודעה מטעם חברת סטרלינג
עמוס דדוש
- הודעה מטעם המרכז ללימודים אקדמיים
רויטל ועקנין
- הודעה מטעם בנק דיסקונט
ענת לבל
- הודעה מטעם אופטיקה עיניים
אסנת זיידלר
- הודעה מטעם מבטח-סימון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il