חברת קימברלי קלארק העולמית, המייצרת ומשווקת את המותגים קוטקס, האגיס קלינקס ועוד הודיעה על מינויה של אילת הרגש למנהלת שיווק אזורית תחום הגיינת נשים ומבוגרים של מדינות ה-MEA. במסגרת התפקיד החדש תהיה הרגש אחראית על הובלת האסטרטגיה השיווקית של קימברלי קלארק במדינות MEA. הרגש תיכנס לתפקידה השבוע והיא תפעל ממטה החברה בישראל.
הרגש (42), בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת ברדפורד ו-BA במדעי החברה מאוניברסיטת תל אביב, משמשת בארבע השנים האחרונות בתפקיד מנהלת תחום עסקים - היגיינת נשים בחוגלה קימברלי. במסגרת תפקיד זה הייתה אחראית על הובלת הניהול העסקי, האסטרטגי והשיווקי של התחום. במהלך התקופה הצמיחה את התחום והפכה אותו לתחום ריווחי, הייתה שותפה לתהליכי פיתוח גלובליים של קימברלי-קלארק, ואף פיתחה קטגוריית צריכה חדשה: מוצרי היגיינה ייעודיים לנערות - קוטקס יאנג, שהפך למותג גלובלי של קימברלי-קלארק העולמית. מהלך זה הביא את חוגלה לזכייה בפרס הגראנד אפ"י לשנת 2008.
אריק שור, מנכ"ל חוגלה קימברלי ישראל: "איילת הרגש היא בחירה מצויינת ומינויה מעיד על איכות המנהלים בחוגלה. שור הוסיף, איילת הביאה לצמיחת התחום בשוק בו אנו מתמודדים מול מתחרה ראוי וחזק".
הרגש הוסיפה "השוק הישראלי נחשב, מבחינת קימברלי קלארק העולמית, לשוק חדשני ומשוכלל הנמצא בחזית המובילות בתחום היגיינת הנשים. ישראל הינה מיקרו קוסמוס ואין לי ספק שהניסיון שרכשתי כאן יסייע לי להצליח בתפקיד החדש. אני רואה אתגר מקצועי וניהולי יוצא דופן בתפקיד זה".
בשנים האחרונות, לאחר שינוי במבנה הארגוני של חברת קימברלי קלארק הפך אזור ה-MEA שהמדינות המובילות בו הן ישראל, רוסיה, טורקיה, ודרום אפריקה, לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה.
חוגלה קימברלי היא חברת הנון פוד הגדולה בישראל, הקטגוריות המרכזיות בהן היא פועלת ואת רובן היא מובילה:
- חיתולים עם שני מותגים האגיס (סופרים ופרידום), טיטולים.
- בקטגורית ההיגיינה האישית עם המותגים קוטקס, לילי, פויז ופלייטקס - נתח שוק: 39%.
- בקטגורית עזרי הבית והמטבח עם המותג ניקול.
- בקטגוריית נייר הטואלט עם המותגים קלינקס, לילי, מולט ושמורת טבע.
חברת חוגלה קימברלי מעסיקה בישראל 1000 עובדים, וההיקף פעילותה הכספי לשנת 2008 יעבור את רף המיליארד שקלים.