X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גיא טצה יועצי תקשורת
▪  ▪  ▪

חמש הצעות מפתות לחגוג את תנובת ארץ ישראל בט"ו בשבט. ט"ו בשבט - ראש השנה לאילנות, החג בו נוהגים להרבות באכילת מיני פירות ופירות יבשים. אחד המנהגים המרתקים בט"ו בשבט, הוא המנהג לאכול שלושה סוגי פירות, כאלה הנאכלים שלמים כמו תאנים, אלה שפריים נאכל וגרעינם נזרק כמו זיתים ואלה שפריים נאכל וקליפתם נזרקת כמו אגוזים... מתחילים:
Ciao Bella
ב-Ciao Bella המסעדה האיטלקית הכשרה בהרצליה פיתוח, נערכים לט"ו בשבט עם מנת פסטה עשירה ועזת טעם שאינה מתעלמת מרוח החג- פסטה פטוצ'יני ברוטב שמנת, אגוזים ואגוז מוסקט עם משמש מיובש וגבינה כחולה (45 שקלים). אבל גם מקומם של המעוניינים במנה קלילה לא נפקד ו-Ciao Bella מציעה סלט עלי רוקט עם מנגו מיובש, מוצרלה ופקאנים עם ויניגרט הדרים (38 שקלים). Ciao Bella שנקר 18 הרצליה פיתוח.
Temple Bar
טמפל בר, מוסד הבירה של ישראל אשר בסינמה סיטי, רמת השרון, וסינמול, לב המפרץ-חיפה, מציעים לרגל ט"ו בשבט מגוון בירות על בסיס פירות. חובבי הבירה יוכלו ליהנות מבירת "לינדמנס תפוח", בירת תפוחים בלגית מסורתית בעלת 3.2% אלכוהול. לאחר יישון של למעלה משנה בחביות עץ אלון, מוספים לבירה תפוחים מובחרים המעניקים לה טעם וניחוח טבעי, מרענן ופירותי. הבירה מוגשת בבקבוק במחיר 28 שקלים. סינמה סיטי, גלילות, רמת השרון. טלפון: 03-6995536. סינמול, צומת לב המפרץ, חיפה. טלפון: 04-8404460.
אסיף
הביסטרו האינטימי של השפית עינב ברמן בלב תל אביב, מתגאה בתפריט דינמי המתחלף מידי חודש בהתאם להיצע חומרי הגלם בשוק הסמוך. השפית עינב ברמן מציעה מגוון של מנות עונתיות ולרגל ט"ו בשבט תוכלו למצוא את מיטב פירות ישראל בקינוח אחד: סלט פירות העונה עם ריזוטו תפוז ובזיליקום (35 שקלים). לילינבלום 18, תל אביב. טלפון: 03-5165198.
כתית
השף והבעלים מאיר אדוני מגיש בכתית מטבח, אשר מאחד בתוכו בדרך מקורית, מטבח אירופאי עם השפעות של כור ההיתוך הישראלי ים-תיכוני. המחשבה הקולינארית העומדת בבסיסו של הבישול במסעדה,היא בישול על-פי העקרונות הקלאסיים המודרניים עם טעמים וניחוחות אותנטיים. במסעדה מקפידים על שימוש במרכיבים מקומיים עונתיים באיכות הגבוהה ביותר. עם בוא החורף ולקראת ט"ו בשבט, מציע אדוני במסעדתו מנה המאחדת בתוכה את נפלאות החג ואת ניחוחות העונה הקרה: מרק ערמונים מיוחד המכיל מילפיי לפת צלויה, בשר סרטנים, אגוזים, תפוחי עץ, חבושים, צימוקים וטימין. המרק מוגש במסגרת תפריט הצהריים של המסעדה. היכל התלמוד 4, תל אביב. טלפון: 03-5107001.
לגעת באוכל
לרגל ט"ו בשבט מציעים ברשת המרכזים הקולינאריים לגעת באוכל שבראשון לציון ורעננה, מארזי פירות יבשים ייחודיים: אקזוטי, הדרים וללא סוכר. המארזים מספקים מענה לכל אלו שמתקשים לבחור בין עשרות סוגי הפירות היבשים ולכל אלו שמחפשים מתנה מקורית לחג. במארז האקזוטי יהיה ניתן לכלול פירות יבשים מקוריים כגון ליצ'י, ג'ק פרוט, פסיפלורה וקרמבולה. במארז ההדרים ניתן לכלול פרוסות ליים מסוכרת, קליפות פומלה ותפוז מיובשות ופלחי קלמנטינה מיובשות. ובמארז ללא הסוכר יהיה ניתן לכלול פירות מיובשים ללא כל תוספת סוכר כגון אפרסמון בננה מעושנת, אננס טבעי ואפרסק. המחירים נעים בין 4.90 ל-7.90 שקלים ל-100 גרם. רחוב לישנסקי 9, מתחם חונים קונים, ראשון לציון. טלפון: 03-9520390. רחוב הסדנא 4 (מתחם ACE), אזור התעשייה רעננה. טלפון: 09-7404474.
  • המנות יוגשו במהלך השבוע של ט"ו בשבט - 8.2-14.2.

תאריך:  14/01/2009   |   עודכן:  14/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות
גם הסוכרתיים רוצים ליהנות ממאכלי החג - כיצד?  /  גלית יצחק
תרומה יצירתית של פלאפון לילדים נזקקים  /  מיכל ויינשל
שת"פ בין בורסת היהלומים למכבי ת"א  /  אסף לוין
חג החנוכה  /  יריב מני
הטור של פריצי  /  אברהם (פריצי) פריד
החנוכייה הכבויה  /  אברהם שרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il