X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אינפיניטי ישראל
▪  ▪  ▪

אינפיניטי ישראל, חטיבת היוקרה של ניסן, מודיעה היום באופן רשמי על תחילת פעילותה בישראל ופותחת את אולם התצוגה של דגמיה בבית קסטיאל בתל-אביב. כמו-כן, החברה יוצאת בקמפיין פרסומי אגרסיבי אל מול מתחרותיה בקטגוריית מכוניות היוקרה תחת הכותרת: "You can do better".
בשנה הקרובה תמכור החברה בישראל ארבעה דגמי יוקרה:
  • EX37: קרוס-אובר קופה קומפקטי חדשני בעל עיצוב פורץ דרך, תא נוסעים פרקטי ומהודר, תנוחת נהיגה גבוהה ומערכת הנעה כפולה. מחיר: החל מ-349,000 שקלים.
  • FX50 ,FX37: קרוס-אובר ספורטיבי מסוגנן ביותר, בעל ביצועים אולטימטיביים, נוחות מפוארת וטכנולוגיה מדהימה. מחיר דגם FX50: 600,000 שקלים; דגם ה-FX37: החל מ-459,000 שקלים.
  • G37: מכונית ספורט-סדאן, בעלת מפרט עשיר במיוחד הכולל מגוון מאפיינים ספורטיביים. מחיר החל מ-299,000 שקלים.
  • G37 coupe: מכונית שפונה לרגש, אבל עדיין מצליחה להיות פרקטית. ה-G37 קופה, פותחה כמכונית ספורטיבית ומציעה ביצועים דרמטיים בגוף מפתה. מחיר החל מ-380,000 שקלים.
במסיבת העיתונאים הוצג הקמפיין המכירתי-פרסומי, שיעלה בימים הקרובים (באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד) ויתרכז בהדגשת הפערים בביצועים בין אינפיניטי למכוניות יוקרה באותה קטגוריה כגון: ב.מ.וו, אאודי, מרצדס, פורשה ולקסוס. הפרמטרים שנבחנו הם: הספק כוח סוס, תאוצה 100-0 בשניות ומהירות סופית בקמ"ש. יש לציין כי בכל אותן קטגוריות גברה אינפיניטי על הדגמים האחרים בלפחות שניים או יותר מהפרמטרים.
אולם התצוגה הייחודי הוא חלק מחלל הגלריות היוקרתי של בית קסטיאל והוא עוצב על-פי הסטנדרטים של המותג העולמי. אולם התצוגה עוצב תחת הקונספט החדשני של "pop up shop" המאפשר חיבור בין מותגים השותפים לאותו עולם ערכים.
אבי קנת, מנכ"ל אינפיניטי אמר היום: "אנו רואים במשבר הכלכלי הזדמנות מצוינת לאתגר את קטגוריית מכוניות היוקרה הקלאסיות עם מותג רענן, צעיר ויוצא דופן. גם בשנת 2009 יהיו מכירות של רכבי יוקרה בישראל ואנו מתכוונים להוות אלטרנטיבה חדשה ונכונה בקרב קהלי היעד שבוחנים שינוי. אינפיניטי משדרת ערכי יוקרה שונים מהמכוניות הקלאסיות, דבר שמאפשר יצירת נישת פעילות אטרקטיבית".
אודות אינפיניטי העולמית:
חברת אינפיניטי נולדה להורים יפנים בארה"ב בשנת 1989; בשנת 2008 השיקה אינפיניטי את המותג באירופה וכיום מצויה בכ-15 מדינות. רכבי אינפיניטי פיתחו אסתטיקת עיצוב חזקה, המאופיינת במשיכות מכחול פשוטות. הקו העיצובי של אינפיניטי משקף כוח מלא חן, פאר מודרני ומתקדם, לצד עוצמה ומסורת הלקוחים מהמורשת היפנית.

תאריך:  19/01/2009   |   עודכן:  19/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il