X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪

חברת פלאפון תקשורת, בשיתוף עם אקסל טלקום, נציגת פאלם (נאסד"ק: PALM) בישראל, משיקות בישראל את ה- Treo Pro, טלפון חכם שיושק ברשת החדשה של פלאפון בארץ, בטכנולוגיית GSM. ה-Treo Pro זמין בחנויות ונקודות המכירה החל מינואר 2009.
ה- Treo Proהוא המכשיר החדש ביותר ממשפחת הטלפונים החכמים "טריאו" של פאלם. הוא משלב חיבור אינטרנט בפס רחב בדור 3.5 (HSDPA) ומערכת ההפעלה העדכנית ביותר לטלפונים חכמים מבית מיקרוסופט, Windows Mobile 6.1. ה- Treo Pro, הנחשב ע"י רבים לתקשורתן הטוב ביותר כיום, המבוסס Windows Mobile, מגיע עם קישוריות של Wi-Fi ו- BlueTooth בגרסה 2.0, חיבור מיקרו-USB וחריץ הרחבה לכרטיסי MicroSD (מגיע עם כרטיס של 2 ג'יגה-בייט ותומך עד 32 ג'יגה בייט).
לחובבי הרכב, חרף מימדיו הקטנים של ה- Treo Pro (רק 1.3 ס"מ עובי, במשקל של 133 גרם בלבד), הוא מכיל גם מערכת GPS מובנית, מצלמה וסוללה המספיקה ללא פחות מחמש שעות דיבור ו- 250 שעות המתנה. כמו קודמיו, גם ה- Treo Pro מגיע עם מקלדת QWERTY מלאה, המקלה על השימוש באפליקציות שבמכשיר, כתיבת מסרונים ואימיילים, זכרונות ושימוש בספר הטלפונים וביומן. נוסף לזאת, ניתן להשתמש במכשיר כמודם בפס-רחב עבור המחשב הנייד, לחיבור מהיר בשטח, ולמשתמשי האימייל העסקיים: המכשיר תומך באופן מלא בעבודה מול שרתי אקסצ'יינג'.
"ישראל היא אחת המדינות עם אחוז החדירה הגבוה ביותר של טלפונים סלולריים. הישראלים מחפשים כל הזמן טלפונים סלולריים חדשניים ומתקדמים, דור שלוש ומעלה, וללא ספק ה- Treo Proהוא בגדר קפיצת מדרגה עצומה בכיוון הזה" אומר ליאור הרסקו, מנהל שיווק ומכירות בתחום הסלולרי באקסל טלקום. "השילוב בין עיצוב מתקדם ונוח, חומרה איכותית ומערכת ההפעלה המתקדמת ביותר של מיקרוסופט, הופך את הטריאו-פרו לאידיאלי עבור כל איש עסקים או חובב גאדג'טים, שזקוק לטלפון איכותי ומחשב כף יד מתוחכם". לדברי הרסקו, זהו מכשיר ה- TREO השלישי, המושק בשנה וחצי האחרונות ברשת פלאפון. קדמו לו ה- Treo 700wx - התקשורתן מבוסס ה- Windows Mobile הנמכר ביותר בישראל, וה- Treo 755p מבוסס מערכת הפעלה Palm OS.
אסי מויאל, מנהל מגזר טלקום, במיקרוסופט ישראל, "שימוש ב-Windows Mobile Phone מאפשר לשלוח ולקבל דואר אלקטרוני, לגלוש באינטרנט ולעבוד בגרסאות ניידות של תוכנותOffice מוכרות בצורה קלה וידידותית. השילוב בין יישומי Microsoft Office לבין מערכת הפעלה של Windows Mobile מביא לידי מימוש את התפיסה של המשרד הנייד - ומאפשר למשתמש העסקי לעבוד גם כשהוא מחוץ למשרד וליהנות מגישה מאובטחת בזמן אמת למערכות הארגוניות. אין ספק שהשילוב בין ה-Treo Pro למערכת ההפעלה Windows Mobile 6. 1 ממקסם יכולות אלה ומקנה חווית משתמש מעולה ללקוח העסקי והפרטי כאחד.
מחירו של ה- Treo Pro ברשת פלאפון עומד על 109.90 ש"ח לחודש, עם זיכוי של 50 שקל ברף של 149 שקל זמן אוויר.
המכשיר מגיע יחד עם מטען, כבל סנכרון USB, סטיילוס, כרטיס זיכרון MicroSD בנפח 2 ג'יגה-בייט, דיבורית אישית סטריאופונית, נרתיק ומדריך מלא בעברית.

תאריך:  10/02/2009   |   עודכן:  10/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il