X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קולגייט
▪  ▪  ▪
[צילום: אפרת אשל-יח"צ]

קולגייט, המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בקמפיין לרגל השקת משחת השיניים היעילה כנגד שחיקה חומצית ומטפלת בשיניים רגישות - "קולגייט סנסיטיב אנאמל פרוטקט".
הסלוגן המוביל את הקמפיין: "קולגייט סנסיטיב אנאמל פרוטקט, בעלת הפעולה הכפולה - מגינה על שיניים רגישות ומחזקת אותן מפני שחיקה חומצית", בהשקעה מדווחת של כ-3 מיליון שקלים.
הקמפיין, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום "Y&R", יעלה לאוויר החל מ-11.2.09 וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10.
בסרטון הטלוויזיה, הקריינית מסבירה, כי מאכלים רבים שאנו אוהבים לאכול, גורמים לחומציות גבוהה בפה, העלולה לגרום לשחיקה של זגוגית השן ולשיניים רגישות. לשם כך, קולגייט השיקה את משחת השיניים החדשה 'קולגייט סנסיטיב אנאמל פרוטקט' בעלת הפעילות הכפולה: היא מגנה על שיניים רגישות וכן מחזקת אותן מפני שחיקה חומצית על-ידי חיזוק מינרלי של זגוגית השן.
במקביל וכמענה כולל לצרכנים הסובלים משיניים רגישות, יעלה סרטון טלוויזיה נוסף, המציג את מברשת השיניים לשיניים רגישות - "קולגייט 360 סנסיטיב". מברשת השיניים בעלת סיבים רכים, מנקה לשון ופנים-לחי, המיועדת לשיניים רגישות ולניקיון כל חלל הפה.
לדברי לימור אליעד, מנהלת תחום היגיינת הפה בקולגייט: "מגמת הבריאות צוברת תאוצה בכל העולם ובתחומים מגוונים לרבות היגיינת הפה. בארץ ניתן למצוא לכך ראייה בצמיחת סגמנט המשחות הבריאותיות ב-6.2% בשנה החולפת לעומת אשתקד, ובהיותו הסגמנט הגדול ביותר כעת. קולגייט מובילה סגמנט זה עם 54.3% נתח שוק. קולגייט הינו מותג מוביל בתחום היגיינת הפה וככזה שוקד על פיתוח ומציאת פתרונות מתקדמים לשמירה על בריאות הפה. השקת "קולגייט סנסיטיב אנאמל פרוטקט" הינה חוד החנית בתחום משחות השיניים לרגישות. מגמת הבריאות בשילוב עם אהבת החדשנות בקרב הציבור הישראלי מצביעים על פוטנציאל רב למוצר החדש".
קולגייט סנסיטיב אנמל פרוטקט מכילה חומרים פעילים אשר הוכחו קלינית כמחזקים את זגוגית השן מפני שחיקה חומצית ובכך, מטפלים גם בבעיית רגישות השיניים.
המשחה החדשה מנקה ביסודיות ובעדינות את השיניים ותורמת לבנייה מחודשת של השן (מינרליזציה) ולחיזוקה של זגוגית השן אשר עוטפת את השיניים ומגינה עליהם. המשחה מכילה פוטסיום ניטרט- מינרל אשר הוכח כאפקטיבי במספר רב של מחקרים קליניים כמספק הקלה לסובלים משיניים רגישות.
המוצר מיועד לצרכנים החשופים לשחיקה חומצית של השיניים לאורך זמן (וגם לכאלה שרק החלו לסבול מרגישות השיניים), כגון צרכני משקאות קולה או יינות. צרכנים אלו נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה לפתח בעיה של שיניים רגישות. במקרים אלה המשחה תפחית בצורה ניכרת את הכאב.
תוצאות מורגשות כבר לאחר שבועיים של שימוש.

תאריך:  11/02/2009   |   עודכן:  11/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il