X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
גיל שרון [צילום: ורדי כהנא]

מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, מוביל מהלך לקידום החינוך במדינת ישראל. במסגרת זו הודיעה היום פלאפון כי תתמוך בעמותת YRF, להתחדשות החינוך בישראל במהלך שנת 2009 ולאורך שנת הלימודים תשס"י, הן באמצעות העברת תקציבים לפעילות ולפרויקטים והן באמצעות פרויקט התנדבותי בו יקחו חלק עובדי החברה. היקף התרומה נאמד בכשני מיליון שקלים, מתוכם העבירה החברה כבר עתה מיליון שקלים וסכום דומה יועבר לקראת תחילת שנת הלימודים הבאה.
עמותת (YRF (Youth Renewal Fund נוסדה בניו-יורק בשנת 1989 על-ידי צעירים יהודיים, בעלי מקצועות חופשיים, שהתנדבו לתרום מכספם, קשריהם וכישוריהם למען עתיד חברתי טוב יותר בישראל. בשנת 1997 הוקמה עמותה אחות ישראלית, המורכבת מאנשי עסקים מתחומי הבנקאות, התקשורת, הנדל"ן ועוד.
YRF מעניקה הזדמנות לעשרות אלפי תלמידים מאזורי מצוקה להגיע להישגים בתחום החינוך, ועוזרת להם לפרוץ את מעגל העוני. בין יעדי העמותה: העלאת אחוז הזכאים לתעודת בגרות ואחוז הממשיכים ללימודים אקדמאיים, כל זאת, באמצעות פרויקט רחב היקף של תגבור לימודי בשעות אחר-הצהריים, וכן הקמה ותפעול של מרכזי אנגלית, כישורי שפה ומתמטיקה. מסקר שנערך לאחרונה בקרב בוגרי התוכנית, עולה, כי 74% מבוגרי YRF עברו את בחינות הבגרות ברמה שתאפשר להם כניסה לאוניברסיטה, 70% למדו או לומדים לתואר אקדמי, ומקרב בוגרי התיכון הנמצאים בתוכנית, למעלה מ-70% לומדים מתמטיקה ואנגלית ברמה הגבוהה ביותר.
במסגרת שיתוף הפעולה בין פלאפון לבין YRF תסייע פלאפון בפתיחת מרכזי לימוד של העמותה והרחבתם, בהרחבת מספר התלמידים שיזכו לסיוע וכן בהפקה של אירועים מיוחדים עבור ילדי YRF. כחלק מפעילותה של פלאפון למען YRF וכצעד של מנהיגות אישית, יצטרף גיל שרון, מנכ"ל החברה לוועד המנהל של העמותה, בראשות רון לובש, מנכ"ל משותף בקרן מרקסטון, צבי זיו, מנכ"ל בנק הפועלים, רקפת רוסק-עמינח ואחרים.
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, המוביל את המהלך, אמר היום כי הוא רואה בצעד זה צו 8 חברתי-מוסרי אליו מחויבת כל אחת ואחת מן החברות המובילות במשק הישראלי, בעיקר בעיתות מיתון ומשבר. "התרחבות הפערים החברתיים כלכליים בישראל הינה בעיה לאומית המאיימת על חוסננו הלאומי, והדרך לצמצם פערים ולאפשר מוביליות חברתית-כלכלית, הינה באמצעות השכלה עם דגש על מקצועות המפתח אנגלית ומתמטיקה. דווקא בימים אלה של מיתון במשק, אני קורא לחברות המובילות במשק לתרום ולחזק את אחד היסודות החשובים בחברה הישראלית, החינוך", אמר שרון.
מנכ"ל YRF ישראל, גלית טולדנו-האריס אמרה "מטרתנו היא להעניק הזדמנות שווה לכל ילד בישראל, מגיל היסודי ועד התיכון באמצעות תרומתה הנדיבה של פלאפון, נוכל להמשיך ולאפשר לילדים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך, גם בשנת 2009 שמסתמנת כשנת מיתון במשק, לממש את הפוטנציאל הטמון בהם ולהגביר את סיכוייהם להשתלב בחברה הישראלית".
פלאפון מובילה בשנים האחרונות מספר פעילויות שמטרתן להחזיר לקהילה, כדוגמת חבירה ל-"CALL יכול" - מוקד שירות ומכירות טלפוני ייחודי, המונה כ-70 עובדים ומבוסס כולו על אנשים בעלי מוגבלויות פיזיות או נפשיות, אשר חלקם קיבלו לראשונה הזדמנות לחזור למעגל העבודה. המוקד זכה לברכתו של שר הרווחה, יצחק הרצוג ולברכת ארגוני הנכים. בשנתיים האחרונות מלווים את תהליכי האחריות החברתית המרכזיים של פלאפון "ציונות 2000" ו"מעל"ה", הן מבחינת התנדבות העובדים בחטיבות והן מבחינת האסטרטגיה הארגונית.

תאריך:  19/02/2009   |   עודכן:  19/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריק פודר
- הודעה מטעם ארגון שבי ישראל
עדי
- הודעה מטעם לוח פוקוס
יניב נוה
- הודעה מטעם מכללת רידמן
שירלי דוד
- הודעה מטעם עיריית רמת השרון
עו"ד שמרית רגב
- הודעה מטעם לשכת עורכי הדין בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il