קולגייט, המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בקמפיין לרגל השקת שטיפת הפה החדשה, בטעם דומיננטי של מנטול, המעניקה תחושה של רעננות וקרירות מתמשכים - "קולגייט פלאקס אייס".
הסלוגן המוביל את הקמפיין: "קולגייט פלאקס שטיפת פה, מעניקה לך עד 12 שעות הגנה מחיידקים", בהשקעה מדווחת של כשלושה מיליון שקלים.
הקמפיין, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום Y&R, יעלה לאוויר החל מ-19.2.09 וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10.
בסרטון הטלוויזיה, רואים בחור צעיר, שמגרגר בפיו את שטיפת הפה, במקומות שונים בהם הוא נמצא: באוטובוס, במסעדה. הקריין מסביר שאין צורך לשטוף את הפה במשך כל היום על-מנת לשמור עליו רענן. ניתן להשתמש בשטיפת הפה קולגייט פלאקס, פעמיים ביום, לאחר הצחצוח ולשמור על רעננות והגנה מחיידקים במשך עד 12 שעות מהשימוש.
לדברי לימור אליעד, מנהלת תחום היגיינת הפה בקולגייט: "שטיפות פה היא הקטגוריה השלישית בגודלה בתחום היגיינת הפה, ומגלגלת כ-30 מיליון שקלים בשנה. שטיפת פה משלימה את הרגלי היגיינת הפה של הצרכנים, לכן יש כאן הזדמנות להגדיל את כל קטגוריית היגיינת הפה תוך העלאת המודעות להיגיינת פה טובה יותר. קולגייט פלאקס נמצא בטרנד צמיחה הודות להשקות חדשות, והקמפיין ממחיש היטב את ייחודיות המוצר - הגנה למשך 12 שעות מפני חיידקים בטעם מנטה מרענן".
קולגייט פלאקס אייס, מכילה נוסחא ייחודית המעניקה הגנה מפני פלאק במשך כ-12 שעות. כמו-כן, שטיפת הפה מסייעת בהסרת רובד חיידקים, עד פי 4 מאשר בצחצוח השיניים בלבד (ללא שימוש בשטיפת פה קולגייט פלאקס).