הדיזיין סנטר, מרכז העיצוב היחיד בישראל, אשר מרכז 68 חנויות לעיצוב הבית תחת קורת גג אחת, יוצא בקמפיין חדש לשנת 2009 תחת הסלוגן - "לחיי התחלות חדשות".
מטרת הקמפיין היא לחזק את מעמדו של הדיזיין סנטר כ"בית לכולם" הכולל מעצבים, אדריכלים, שוחרי עיצוב וצרכנים חכמים היכולים למצוא במתחם זה תמהיל חנויות נרחב ומושלם ובטווחי מחירים רחבים.
הקמפיין שיעלה בשבועות הקרובים כולל סרטון טלוויזיה, שישודר בערוצים המסחריים 2, 10 וערוץ 9 לדוברי השפה הרוסית ובהמשך ייתמך על-ידי ערוצי מדיה נוספים. עפר יער, מבעלי משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער: "הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין הוא התחלות חדשות ואופטימיות. בהתאם לכך בחרנו באילנית לוי ואקי אבני שאינם רק מוכשרים ויפים אלא גם שחווים בעצמם בימים אלה התחלות חדשות. הקמפיין ארוז בקריצה הומוריסטית".
ליליאנה מור, מנכ"ל הדיזיין סנטר: "הדיזיין סנטר חותם בגאווה עשור, כשבסופו הצלחנו להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו: יצירת תמהיל חנויות מושלם לכל שלבי הבניה ועיצוב הבית; חיזוק יעדים אסטרטגיים הכוללים מעצבים, אדריכלים שרואים במתחם ציר מרכזי בעבודה שלהם, שוחרי עיצוב המתעניינים בחידושים וצרכנים חכמים שמעוניינים לקבל סקאלה רחבה של מחירים מהזול ביותר ליקר וכן פתיחה עתידית של קומה נוספת שתיועד לשטחי תצוגה ומשרדי אדריכלים".
קרדיטים:
משרד פרסום: ברוקנר-נטע-יער;
מנהל קריאיטיב: עפר יער;
במאי: דרור שאול;
מפיקת משרד: אפרת אקר;
מפיק משרד: מתי ג'רג'י;
קופירייטר: מאיה שרן;
ארט: שרה לב;
תקציבאית: יעל ברקאי;
חברת הפקה: שושי ואודי;
יחסי ציבור: סיגל אביטן תקשורת.