X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אריקסון
▪  ▪  ▪

אריקסון שוב שוברת את שיא המהירות העולמי בקצב הורדת נתונים, באמצעות טכנולוגיית HSPA ומגיעה לשיא חדש של 56Mbps. עד כה הוחזק השיא במהירות של 42Mbps. מדובר בגידול מהותי מאד, המשפר באופן ניכר את חוויית הגלישה של הצרכן, כך המשתמש מקבל חיבור מיידי לרשת, ללא שהות כלל, גם כשמשתמשים רבים נמצאים על הרשת בו זמנית. מדובר בצעד נוסף באבולוציית ה-HSPA, שתפקידו לחזק ולשפר את חווית הפס הרחב, תוך הוזלת עלויות הרשת.
המהירות מתאפשרת הודות לשילוב בין טכנולוגיית MIMO multiple-input-multiple-output ובין multi-carrier, הצעד הבא באבולוציה של HSPA, המאפשרת לצרכנים לקבל נתונים בו-זמנית בשני ערוצי תדרים. טכנולוגיית MIMO מהווה מודל תקשורת באמצעות מספר אנטנות. השיטה מנצלת את ריבוי אנטנות השידור והקליטה, על-מנת לחלץ את האותות הרצויים בצורה מדויקת יותר. השיפור שטכנולוגיה זו מספקת הוא ברגישות קליטת האות ובעליה ניכרת בקצב הנתונים, שניתן להעביר באמצעותה. היתרון בשימוש בשיטה זו הוא טווח שידור גדול יותר ויעילות ספקטרלית גבוהה יותר, מאשר בשימוש באנטנה יחידה.
שימוש בטכנולוגיה זו מכפיל את קצב הורדת הנתונים בטווח הכיסוי של רשת HSPA ובשולי התאים, אזור שבו הלקוחות מקבלים בדרך כלל קצבי הורדה מופחתים. טכנולוגיה זו מוצגת בימים אלו בתערוכת הסלולאר CTIA 1-3 לאפריל בלאס וגאס, ארה"ב. ההדגמה מתבצעת באמצעות נתב אריקסון, בו ניתן להשתמש בכל מקום בו יש צורך בגישה בפס רחב.
טכנולוגית HSPA הפועלת במשותף עם טכנולוגיית MIMO, נמצאת כיום בתהליך סטנדרטיזציה ועתידה להיות מוכנה להטמעה מסחרית בשנת 2010. עד סוף שנת 2009, תתמוך אריקסון בהטמעה מסחרית של טכנולוגיית multi-carrier במהירות של 42Mbps, הישג שהודגם בהצלחה לאחרונה בתערוכת הסלולאר העולמית בברצלונה.
אולף אולדסון, סגן נשיא ומנהל תחום הפרויקט באריקסון: "אריקסון ממשיכה להיות המובילה העולמית בהתפתחות ה-HSPA. אריקסון מאפשרת מהירויות תעבורת נתונים גבוהים ביותר ובכך מגבירה את יכולותיהם של הרשתות, תוך הוזלת עלויות הרשת. מפעילות שבוחרות בציוד הרשתות של אריקסון נמצאות בעמדה ייחודית ויוכלו להעניק ללקוחותיהם שירותים מתקדמים, גם היום וגם בעתיד".
חברת אריקסון הינה המובילה העולמית באספקת טכנולוגיות, פתרונות ושירותים לשוק התקשורת ומובילה בטכנולוגיות הסלולר 2G ו-3G. כיום מספקת אריקסון שירותי תשתיות ומנהלת רשתות, המשרתות למעלה מ-195 מיליון מנויים ברחבי העולם. סל מוצרי החברה כולל תשתיות לרשתות תקשורת ניידות ונייחות ופתרונות מולטימדיה בפס רחב. אריקסון פועלת ב-175 מדינות ומעסיקה יותר מ-70,000 עובדים. החברה נוסדה בשנת 1876 ומשרדיה הראשיים נמצאים בסטוקהולם, שבדיה. אריקסון רשומה בבורסה OMX הסקנדינבית בסטוקהולם וב-NASDAQ.
למידע נוסף בקרו ב-www.ericsson.com.

תאריך:  05/04/2009   |   עודכן:  05/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il