X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רכבת ישראל
▪  ▪  ▪

בעקבות מכרז פומבי שפרסמה רכבת ישראל, לצורך בחירת חברה מנהלת לקטעים ב' ו-ג' במסגרת פרויקט הקו המהיר לירושלים, נבחרה הצעתה של חברת אלדד ספיבק - חברה להנדסה בע"מ, כהצעה הזוכה מבין ארבעת המציעים אשר הגישו הצעות במסגרת המכרז. אלדד ספיבק תספק לרכבת ישראל שירותי ניהול, תיאום, בקרת תכנון, פיקוח על ביצוע ואבטחת איכות לקטעים ב' ו-ג' - הקו המהיר לירושלים. עלות הקמת הקו בקטעים אלו נאמד בכ-2.2 מיליארד שקלים.
הפרויקט הינו ראשון מסוגו בארץ מבחינת מורכבותו ההנדסית ומבחינת היקפו. על-כן, אפשרה הרכבת ממציעי המכרז, להציג שני מרכזי ביצוע ופיקוח מנהרות זרים (אחד לכל קטע), בעלי ידע, הבנה וניסיון מוכח של לפחות חמש שנים בביצוע כריית מנהרות בשיטת ביצוע (NATM (New Austrian Tunneling Method וגם בשיטת ביצוע על-ידי (TBM (Tunnel Boring Machine.
קו הרכבת המהיר בין תל אביב לירושלים הינו קו בעל חשיבות לאומית. הקו צפוי לקשר בין בירת ישראל למרכז הארץ בפחות משלושים דקות נסיעה ולספק שלוש רכבות בשעה לכל כיוון בשעות השיא, לסייע בחיזוק אוכלוסיית ירושלים וכלכלתה, להוריד אלפי כלי רכב מהכבישים ולהפחית את מספר תאונות הדרכים וזיהום האוויר. הפרויקט מתחיל בתחנת ההגנה בתל אביב ומסתיים בתחנת האומה בירושלים בכיכר שבין רחובות יפו ושז"ר.
במסגרת קטע ב', יבוצעו צמד מנהרות באורך 3.5 ק"מ כל אחת וגשר קטן. המנהרות בקטע זה יבוצעו בשיטת TBM.
במסגרת קטע ג', יבוצעו צמד מנהרות באורך 1.2 ק"מ כל אחת, צמד גשרים באורך כ-160 מטר כל אחד וצמד מנהרות 11.5 ק"מ כל אחת.
צמד המנהרות הקצרות יבוצעו בשיטת NATM (השיטה הקונבנציונלית) ואילו בביצוע המנהרה הארוכה יעשה שימוש בשיטת ה-TBM.

תאריך:  16/04/2009   |   עודכן:  16/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאה מלול
- הודעה מטעם מרכז רפואי ברזילי
גל אילן
- הודעה מטעם חברת קווים
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם עמק המעיינות
רות שפירא
- הודעה מטעם קבוצת JCS
בת אל שגב
- הודעה מטעם רשות העתיקות וקק"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il