X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מטריקס גלובל
▪  ▪  ▪

בטקס שהתקיים במשרדי מטריקס גלובל במודיעין עילית, חולקו תעודות ההסמכה הבינלאומיות בתחום בדיקות תוכנה של ISTQB (International Software Testing Qualifications Board) ללקוחות מטריקס גלובל שעברו את מבחן ההסמכה. ארגון ISTQB מסמיך למקצועות בדיקות תוכנה בעולם המחשבים.
כחלק מהשאיפה למצויינות בשירות ובאיכות, העביר רם יוניש, מנהל שרותי בדיקות והבטחת איכות במטריקס גלובל, קורס ייחודי של הכנה למבחן ההסמכה הבינלאומית. הקורס שניתן חינם לכל ראשי הצוותים ומנהלי הבדיקות של לקוחות החברה נמשך כחודשיים ובמהלכו קיבלו המשתתפים בנוסף להכנה למבחן גם סקירה מעמיקה של מתודולוגיות בדיקות, טכניקות בדיקה וכלים יישומיים שיוכלו להטמיע בפרויקטים שלהם.
במחזור הראשון של הקורס השתתפו יותר מ-15 אנשים ממגוון חברות ובכלל זה: בנק לאומי, משרד המשפטים, Texas instruments ,Verint ,Kodak ,dbmotion ואחרות. אחוז המעבר של המבחן מבין אלו שניגשו הינו כ-90% והוא גבוה בהרבה מהממוצע בארץ.
לדברי רם יוניש: "חלק גדול מהלקוחות מגיעים אלינו בשל העלות האטרקטיבית של השירותים, אבל נשארים וגדלים בשל האיכות. חשוב לנו לשים דגש על האיכות שהיא ערך מוסף חשוב מאוד ללקוחות שלנו במיוחד בתקופה זו. אנו מנסים כל הזמן לשפר את היכולות של העובדות שלנו ובמקביל מציעים גם ללקוחות לקחת חלק בפעילויות מקצועיות ובפעילויות העשרה שאנחנו מקיימים במקום. אני מאמין שהפעילויות המשותפות האלו מייצרות ערך מוסף גבוה מאוד למטריקס גלובל וללקוחותיה".
ירון צוברי, נשיא ITCB, הארגון הישראלי להסמכת בודקי תוכנה והמועמד לנשיאות ISTQB העולמית הוסיף ואמר כי "העובדה שמטריקס לקחה יוזמה והשקיעה משאבים בהסמכת לקוחותיה, בנוסף לראשי הצוותים ועובדיה, הינה עדות נוספת למפגש בין הרצון להנחיל ידע ומקצועיות ובין ההבנה ההולכת וגוברת לצורך בידע מקצועי זה בקרב העובדים והמנהלים בתחום הבדיקות. כל זאת ועוד, מצביעים באופן חד וברור על ההשפעה המקצועית החיובית של ההסמכה בשוק הישראלי ולחשיבותה בקרב אנשי המקצוע".
צוברי הוסיף: "אנו ב-ITCB מקדמים ומברכים כל חברה המחליטה להסמיך את עובדיה. במקרה הזה בו העניקה מטריקס קורס חינם ללקוחותיה הצטרף הארגון ואף סבסד את עלויות המבחן, מתוך מטרה לעודד פעילויות דומות בעתיד ולהרחיב את מעגל רוכשי הידע המקצועי בתחום הבדיקות".
צוות הבדיקות של מטריקס גלובל, חטיבת האוף שור של מטריקס, מהווה חלק מטאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, שהוכרזה על-ידי STKI בסקר השנתי כמובילת שוק הבדיקות בישראל.
אודות מטריקס גלובל
מטריקס גלובל עוסקת במתן שירותי Offshore וה-Nearshore בישראל, מזרח אירופה והמזרח הרחוק. מטריקס גלובל מספקת ללקוחות ישראליים ובינלאומיים שירותים מקצועיים ואיכותיים במגוון תחומים ביחס עלות/תועלת מצויין. במטריקס גלובל מועסקים כ-600 עובדים במרכזי הפיתוח בבית שמש, מודיעין עילית ומזרח אירופה.
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-4,200 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, אופשור, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בתל-אביב במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2008 הגיע ל-1.43 מיליארד שקלים, הרווח הנקי הגיע ל-67.5 מיליון שקלים ותזרים המזומנים גדל ל-98 מיליון שקלים. חברות המחקר STKI ו-IDC דירגו את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל. מניותיה של חברת מטריקס הגיעו לראש טבלת המניות הפופולריות ברשימת תל אביב 100 בקרב הקרנות הגדולות במשק עם שיעור האחזקות הגבוה ביותר. הנהלת מטריקס נמצאת בעשיריה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בתל אביב 100 על-פי דירוג העיתון כלכליסט. מטריקס נסחרת גם במדד היוקרתי של 20 החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20.

תאריך:  19/04/2009   |   עודכן:  19/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבירם גבעוני
- הודעה מטעם גלובס
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם תאגיד משתלות חישתיל
גולן יוסיפון
- הודעה מטעם חברת צח אורני
נטע שריקי
- הודעה מטעם ועד הכשרות של בד"צ
מיכל צדוקי
- הודעה מטעם משרד החינוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il