יגואר עולה קמפיין חדש לדגם ה-XF - מכונית הספורט סלון האולטימטיבית, באמצעות משרד הפרסום נפתלי אברהם. תקציב קמפיין המדווח: 400,000 שקלים.
הקמפיין מציע חמש מכוניות XF מדגם 4.2 V8 Premium Luxury במחיר של XF 3.0 V6 - כלומר קבל את הדגם המפואר והחזק ביותר במחיר חסר תקדים - 100,000 שקלים פחות מהמחיר המקורי!
הקמפיין פונה לחובבי המותג ולאלו החפצים בשדרוג לרכב פרימיום סופר יוקרתי עם ביצועים מנצחים ועיצוב עוצר נשימה. דגם ה-4.2 מצוייד במנוע חזק במיוחד עם הספק של 298 כ"ס. האבזור הסטנדרטי כולל מסך מגע 7", ריפודי עור מהודרים, מערכת שמע B&W הכוללת 13 רמקולים, מצלמת רוורס, מערכת בקרת שיוט אקטיבית למניעת תאונות, גג שמש חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, חישוק 19", פנסי בי-קסנון ועוד.
הקמפיין יעלה בעיתונות הארצית למשך שבועיים.