רשת ניו-פארם משיקה במהלך חודש יוני את "חודש זוגות", במסגרתו תציע לצרכן מאות זוגות מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד. הפעילות תכלול את מגוון קטגוריות הרשת: טיפוח, קוסמטיקה, תינוקות, טואלטיקה ועוד. ביניהם, ישווקו מוצרים זהים מאותו מותג או מאותה קטגוריה.
הקמפיין יעלה תחת הסלוגן "TAKE 2 - זוגות מוצרים במחירים מהסרטים".
לרגל הפעילות תצא רשת ניו-פארם בקמפיין רחב היקף בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-1.5 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון וימשך עד ה-30 ביוני, כמו-כן יעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9, בתחנות רדיו ארציות ומקומיות, בקמפיין עיתונות ארצי ומקומי ובנוסף ייערך מסע פרסום גם בעיתונות המיועדת למגזר הרוסי, הערבי והחרדי ופעילות קידום מכירות בכל הסניפים ובנקודות המכירה.
איתן ששון, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת ניו-פארם מסר כי: "חודש זוגות" נועד לאפשר ללקוחות להגדיל את סל הקנייה משמעותית, ולרכוש כמות גדולה יותר של מוצרים, מבלי לשלם תמורתם כפול. "במסגרת המבצע יוכל הלקוח לרכוש זוגות של מוצרים כמעט במחיר של מוצר אחד".
עוד מסר ששון, כי במסגרת "חודש זוגות" ייהנה הלקוח גם מקנייה אפקטיבית. "הצרכן יוכל לרכוש גם שני מוצרים משלימים, כגון שמפו ומרכך או משחת שיניים ומברשת שיניים, במחיר אטרקטיבי במיוחד עבור שניהם. אופציה זו תהפוך את הקנייה לא רק למשתלמת אלא גם לאפקטיבית במיוחד".
במבצע ישתתפו מוצרים מכל קטגוריות החנות: מוצרי טואלטיקה וטיפוח גוף, מוצרי קוסמטיקה, מוצרי שיער, מוצרי תינוקות ומוצרי ניקיון ומזון. רשת ניו-פארם בשליטת קבוצת המשביר לצרכן, מונה כיום 58 סניפים בפריסה ארצית.