ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס בישראל, עולה בקמפיין פרסום במסגרת השקת סדרת סוכריות מנטוס ללא סוכר בישראל.
מנטוס ללא סוכר: סוכריות מנטוס ללא סוכר, הנושאות את כשרות המהדרין בד"ץ חוג חתם סופר בני ברק, יושקו בקמפיין ייעודי למגזר הדתי והחרדי, באמצעות "פרסומי ישראל ושות'" - משרד פרסום, שיווק, קידום מכירות ויחסי ציבור המתמחה בקהלי יעד אלו. הפרסום יכלול מודעות בעיתונות, ג'ינגל ברדיו, פרסום ע"ג אוטובוסים, פעילות קידום מכירות של ניידות ממותגות בירושלים ובבני-ברק.
היקף הקמפיין נאמד בכ-250 אלף שקלים. הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "מנטוס - כשהטעם נהדר, מי צריך סוכר?!"
מנטוס, הסוכרייה הפופולרית ביותר בישראל - עכשיו גם בשלושה טעמים ללא סוכר: מנטה, דובדבן ופירות. סוכריות מנטוס ללא סוכר ב-3 הטעמים מכילות ממתיק קסיליטול המופק ממקורות טבעיים (עצים, ירקות ופירות) ומסייע לתחושת רעננות מוגברת. יצרנים רבים של מוצרים להיגיינת הפה נוטים להשתמש ברכיב זה מאחר והוא עשיר בחומרים המסייעים למניעת עששת ובכך מגן על השיניים.
קרדיטים:
מנכ"ל: ישראל גולדברג; סופרווייזרית: מיכל שקולניק; ארט: אורלי אייל; קריאייטיב: מרב הולצמן; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.