רשת תמנון עולה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של חצי מיליון שקלים. הקמפיין יופיע בערוצים 2, 24 לרגל השקת מבצע אטרקטיבי חדש על קולקציית קיץ 2009.
הקמפיין יהיה באוויר מיום רביעי עד שבת 10-13.06.09 בערוצים הנבחרים באמצעות הסלוגן "איך שלא תסתכלו על זה 69.90".
תמנון נוסדה לפני 16 שנה בירושלים כרשת אופנה לקהל הנשי. כיום מונה הרשת 50 סניפים ברחבי הארץ מצפון לדרום, בהם חנויות בקניונים, פאוור סנטרס וביגים ומשווקת ביגוד אופנתי לנשים, גברים וילדים.
מחר, יום חמישי 11.06.2009 יושק סניף חדש של המותג בכפר-סבא ויהיה פתוח לרווחת ציבור הצרכנים. אתר המותג -
www.tamnoon.com.