X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת orange
▪  ▪  ▪
[צילום: סיון פרג´]

רשת באג נכנסת למערך ההפצה של orange ותתחיל למכור את שירותי האינטרנט, הטלפון הקווי והמודמים הסלולריים. העמדות יפתחו במהלך השנה ב-50 חנויות הרשת בקניונים מרכזיים באזורים בעלי נגישות גבוהה.
פתיחת עמדות המכירה ברשת באג המונה כיום 50 בחנויות בפריסה ארצית, מפעילה את חנות באג דיוטי פרי הינה המשך ישיר לפעילותorange להרחבת נקודות המגע הישירות עם הלקוח.
שיתוף הפעולה בין רשת orange ורשת BUG יבוא לידי ביטוי בפתיחת עמדות מכירה ברשת באג שיהוו צינור הפצה למכירת קו מוצרים שכולל בתוכו מחשבים ניידים עם מודם סלולרי מובנה, טלפוניה קווית, מודמים סלולריים וחיבור אינטרנט וחבילת מוצרים משלימים.
ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של orange, ציין כי: "כניסתה של פרטנר לתחום התקשורת הקווית ועליית הביקוש ל-mobile broadband, הוביל לצורך במפגש ממוקד עם הצרכנים. שיתוף הפעולה עם רשת BUG מאפשר לנו להרחיב את הדיאלוג עם לקוחותינו ולקוחות פוטנציאליים, ולהתקרב אליהם באמצעות נקודות מגע המאפשרות מפגש ידידותי, מקצועי וממוקד. מפגש זה מתאפשר בזכות ההתמחות של נציגי המכירות של BUG במכירת ציוד מחשוב מתקדם לבית, למשרד ולמשתמש הנייד. הקהל הרחב יוכל להתנסות בשירותי האינטרנט,כולל ב-smart box, הנתב האלחוטי המתקדם של orange, בשירות הטלפון הקווי וכן במודמים הסלולריים המתקדמים שאנו משווקים, כל זאת באמצעות העמדות החווייתיות והמעוצבות ברוח המותג אשר יוקמו בחנויות BUG ברחבי הארץ".
עופר מורן, מנכ"ל באג, ציין כי: "אנו שמחים להרחיב את תחומי הפעילות של רשת חנויות באג ולחבור לחברה מובילה כמו פרטנר. שיתוף פעולה אסטרטגי זה יאפשר לנו להציע ללקוחותינו מגוון של שירותים, מוצרים ומבצעים שלא היינו יכולים להציע עד היום. באג מובילה את תחום מכירת המחשבים הניידים ללקוחות פרטיים בישראל, החבירה והשותפות תאפשר לנו להרחיב את סל המוצרים בתחום ולהציע לראשונה גם מחשבים ניידים עם מודם פנימי וחיבור אינטרנט שמאפשרים להיות מחוברים בכל מקום וכל שעה".
רשת באג משקיעה מאמצים רבים על-מנת לתת את השירות היעיל והטוב ביותר עבור לקוחותיה. חלק מתפקיד הרשת הוא לזהות את הטרנדים והמוצרים הבאים ולהביא אותם ללקוחותינו לפני כולם. שיתוף פעולה זה ייטיב עם שתי החברות ויהווה מנוע צמיחה עבורנו בשנים הקרובות.
השירותים יוצגו וימכרו על-ידי עובדי BUG שיעברו הדרכה בת מספר שבועות בחברת פרטנר, ויוכשרו למתן שירות לקהל לקוחות החנות עבור השירותים הייחודיים שהחברה מציעה.

תאריך:  10/06/2009   |   עודכן:  10/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il