X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכז הרפואי וולפסון
▪  ▪  ▪
פרופ' יחזקאל קישון [צילום: משפחת קישון]

פרסים לעובדים מצטיינים של המרכז הרפואי וולפסון, ע"ש פרופ' יחזקאל קישון ז"ל - מייסדו ומנהלו הראשון של מכון הלב בבית החולים, חולקו בטקס מרגש שהתקיים בוולפסון במעמד משפחתו שתרמה את הפרסים. הטקס התקיים במסגרת פגישת הסגל של מכון הלב, שבו הוצגו נושאים חדשניים בעבודת הצוות הרפואי.
ד"ר זהבית זיו-נר - סגנית מנהל המרכז הרפואי וולפסון שהכירה את פרופ' קישון בראשית דרכה כרופאה צעירה, "שהיה מפקדי ומורי" כדבריה, אמרה מלים חמות על אנושיותו, טוב לבו, יושרו והידע הרב שלו. ד"ר זיו-נר בירכה את העובדים המצטיינים שזכו בפרס.
ד"ר עתידה זוסר - גימלאית בית החולים, לשעבר מנהלת מחלקה פנימית א', ששימשה כיו"ר ועדת הפרס, סיפרה שהיא זוכרת עדיין את פרופ' קישון שהגיע מבית חולים תל השומר והקים את מכון הלב בוולפסון, כשהוא היה הרופא היחיד בו. ד"ר זוסר שמחה לראות כיצד המכון הלך וגדל והתפתח לתפארת "עד שהפך לאימפריה קרדיולוגית". היא ציינה את מסירותו האינסופית של
פרופ' קישון לציבור המטופלים, את סבלנותו ויחסו החברי, ואישיותו יוצאת הדופן.
באשר לפרסים - ד"ר זוסר מסרה כי הוועדה בראשותה, שבה השתתפו ד"ר זהבית זיו-נר וגב' מרים קישון, קיבלה 110 המלצות על 44 מועמדים. הם שמחו להיווכח כי בוולפסון יש כל-כך הרבה עובדים טובים ומסורים, מה שהקשה על הבחירה.
בפרס הראשון זכתה גב' יוסטינה ברודסקי - עובדת בית המרקחת, על רמה מקצועית ומחוייבות במגוון תפקידים, מסירות בלתי מתפשרת ויחסים טובים עם צוות בית המרקחת וגורמים בבית החולים ומחוצה לו, על ביצוע עבודות ביעילות תוך חסכון לבית החולים.
בפרס השני זכו שניים: ד"ר אלכסנדר ציביאן - מנהל שירות אורולוגיה לפרוסקופית במחלקה האורולוגית, על עבודתו המסורה ומיומנותו בניתוחים לפרוסקופיים במערכת השתן. מן המצטיינים בארץ בתחום, ובזכותו המחלקה האורולוגית בוולפסון מהמובילות בארץ בתחום האונקולוגיה האורולוגית הלפרוסקופית. גב' יעל אושר - אחות אחראית של המחלקה לטיפול מיוחד ביילוד - פגייה, על כך שבמשך שנות עבודתה הביאה את הסיעוד ביחידה לטיפול מיוחד ביילוד, לרמות גבוהות הזוכות להכרה ארצית, ועל מצויינות ואיכות ללא פשרות.
גב' מרים קישון אמרה, שבכל שנה הטקס מאד משמעותי עבורה ועבור משפחתה. אחד הדברים שפרופ' קישון ז"ל הקפיד עליהם הייתה מסירותו לעבודה, לעובדים ולשיתוף הפעולה עם כל מחלקות בית החולים. היא בירכה את הזוכים בפרסים וציינה כי אלה שנבחרו ראויים לפרס מכל הלב.
פרופ' יוסף רוזנמן - מנהל מכון הלב בוולפסון, אמר שלכבוד לו לקיים את הטקס במסגרת פגישת סגל המכון, כי פרופ' קישון נתן את הבסיס לכל הפעילות שלהם ולהישגיהם, ואנשי מכון הלב שמחים להיות שותפים למצויינות בבית החולים, שמתבטאת כאן בחלוקת הפרסים לעובדים מצטיינים מכל הסקטורים בבית החולים.

תאריך:  21/06/2009   |   עודכן:  21/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il