ליפז בר אל (26), מונתה למנהלת התקשורת השיווקית של רשת מטבחי דואיט. במסגרת תפקידה החדש תעסוק בר אל בניהול וריכוז הפעילות התקשורתית של החברה, ותעבוד לצידו של רועי חקון, סמנכ"ל השיווק של דואיט.
רשת מטבחי do-it יצאה בימים אלה בקמפיין מיתוג חדש, בהיקף של כמיליון שקלים, אותו נבחרה להוביל הדוגמנית הצרפתיה צ'רלי דופונט מסוכנות mc2 models tel Aviv.
do-it הינה מחברות המטבחים המובילות והאיכותיות בישראל. החברה הוקמה בשנת 1992 ומנהלת רשת חנויות בפריסה ארצית. do-it מתמחה בעיצוב מטבחים בקווים חדשניים, מרגשים וטרנדיים המשלבים בין יופי, לתשוקה. רשת מטבחי do it, מפעילה כיום ארבעה אולמות תצוגה, בחיפה, ראשון לציון, בית שמש ובדיזיין סנטר בבני ברק.
מטבח מושלם של do-it כולל הכל: פירוק המטבח הישן (אופציונלי על-פי בחירת וצרכי הלקוח), עיצוב בהתאמה אישית וייצור מטבח חדש מושלם, ברז של חמת, כיור נירוסטה או אחר, בהתקנה שטוחה, פרזול ומגירות בטריקה שקטה מתוצרת בלום אוסטריה, תנור, כיריים וארובה מתוצרת דלונג'י של חברת ניופאן ושיש של אבן קיסר.