X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכז הרפואי סורוקה
▪  ▪  ▪

קונצרט מיוחד - "תקווה לחיים" - יתקיים ביום שלישי, 21.7.09, באולם זוננפלד באוניברסיטת בן-גוריון בנגב בשעה 20:30. כל הכנסות הקונצרט קודש לפעילות המרכז לאפילפסיה בסורוקה.
אריאל אקטע בת החמש מרעננה הייתה תינוקת רגילה, עד שבגיל שלושה חודשים וחצי החלה לפרכס באופן קשה ביותר. היא אובחנה כסובלת מבעיה נדירה במבנה שכבת הקורטקס (המעטפת החיצונית) במוח.
לפני כשנה וחצי עברה אריאל שני ניתוחים מורכבים וקשים בבית חולים לילדים בטורונטו. הניתוחים עברו בהצלחה ובעקבותיהם נהנו אריאל והוריה, תמיר ולימור, משנה של שקט. שנה שבה אריאל החלה לדבר, ללכת בצורה יציבה יותר, לשחק עם אחיותיה וחבריה ולזהות את הוריה בשמם.
לפני כשלושה חודשים חזרה אריאל לפרכס עד שהפרכוסים גרמו לשיתוק בפלג גופה הימני. ככל הנראה תזדקק אריאל לניתוח נוסף.
ד"ר מוני בניפלא, נוירוכירורג בכיר במרכז לאפילפסיה בסורוקה, שהתמחה בביצוע ניתוחי אפילפסיה בבית החולים בטורונטו, מבצע את המעקב השוטף מאז הניתוח של אריאל בטורונטו ועודכן בכל הפרוצדורות הרפואיות שעברה, מתעתד לנתח אותה במרכז הרפואי סורוקה.
ביוזמתם של תמיר ולימור אקטע, זוג מוזיקאים, הוריה של אריאל, יתקיים הקונצרט המיוחד שכל הכנסותיו קודש למרכז לאפילפסיה בסורוקה המשרת את כל תושבי הארץ.
כזוג מוזיקאים בוגרי הקונסרבטואר בפריז פנו תמיר ולימור אקטע לסינפונייטה הישראלית בבאר שבע לשיתוף פעולה. הסינפונייטה, בראשותו של מר עופר סלע ובניהולו המוסיקלי של דורון סולומון, נענתה מיידית לבקשתם.
כאמור, הקונצרט המיוחד - "תקווה לחיים" - יתקיים ביום שלישי, 21.7.09, באולם זוננפלד באוניברסיטת בן-גוריון בנגב בשעה 20:30. מחיר כרטיס ליחיד: 100 שקלים, הכנסות הקונצרט קודש לפעילות המרכז לאפילפסיה בסורוקה. לרכישת כרטיסים ניתן לפנות לשפע הפקות: 077-3322004, 08-6236041.
מעט על אפילפסיה ועל המרכז לאפילפסיה בסורוקה
אחד מכל 100 ילדים ומבוגרים חולה באפילפסיה ברמות חומרה שונות.
כ-30% מהחולים אינם מגיבים לטיפול תרופתי וסובלים מפרכוסים ברמות חומרה ותדירות שונות. לכמחציתם יש סיכוי להירפא כליל.
המרכז לאפילפסיה בסורוקה פועל בחסות משותפת של המרכז הרפואי סורוקה ושל אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, ובשיתוף פעולה הדוק עם המחלקה הנוירוכירורגית בראשותו של ד"ר אבי כהן.
המרכז לאפילפסיה בסורוקה פועל כמרכז רב תחומי ארצי לטיפול במחלת האפילפסיה. המרכז מעניק שירות מקיף הכולל אבחון, טיפול, מחקר והסברה בנושא אפילפסיה. הפעילות הרפואית מתחילה בהערכה טרום-ניתוחית, ממשיכה בניטור פולשני ובמידת הצורך כוללת ניתוחי אפילפסיה מתקדמים.
האבחון של חולי אפילפסיה אשר אינם מגיבים לטיפול תרופתי והטיפול בהם דורשים מעורבות של צוות רב תחומי מיומן הכולל נוירולוג ילדים, נוירולוג מבוגרים, נוירו־פיזיולוג, נוירו־רדיולוג, נוירו־פסיכולוג ונוירוכירורג אשר עברו הכשרה מיוחדת בתחום.
לדברי לימור אקטע, אמהּ של אריאל: "האמון הגדול שיש לנו ביכולתם של ד"ר מוני בניפלא ושל צוות המרכז לאפילפסיה בסורוקה הביא אותנו להחלטה לבצע את הניתוח כאן בארץ, ולהירתם לגיוס תרומות לפעילות המרכז לאפילפסיה בסורוקה".

תאריך:  08/07/2009   |   עודכן:  08/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il