חברת מישל מרסייה חתמה לאחרונה על הסכם הפצה עם חברת לילית קוסמטיקה שתפיץ את סדרות מוצרי טיפוח השיער המקצועיות של מישל מרסייה לרשתות השיווק והפארם, וכן גם לחנויות פרטיות.
במישל מרסייה נערכו לאחרונה מספר שינויים ארגוניים, במהלכם מונה כפיר אברהם למנכ"ל החברה. ניהול המותג מישל מרסייה ושיווקו יעשה מעתה על-ידי החברה עצמה והפצתו תעשה, כאמור, על-ידי לילית קוסמטיקה.
כפיר אברהם, מנכ"ל חברת מישל מרסייה: "אנו יוצאים לדרך חדשה במטרה להוות שחקן מוביל במגרש במקומי והבינלאומי בחדשנות בתחום טיפוח השיער. בכוונתנו להעמיק את ההשקעה השיווקית ולהגדיל את היקפי הפרסום מהלך שצפוי להוביל לצמיחת המותג. פעולה זו מצטרפת למהלכים נוספים שעורכת החברה ביניהם פריסה ארצית והגדלת מספר הסניפים של הרשת".
ניצה בילט, מנכ"ל לילית קוסמטיקה, מוסרת כי: "ליבת פעילותה של חברת לילית קוסמטיקה הוא יבוא ושיווק מוצרי פרימיום של החברות המובילות בעולם. בחרנו להפיץ את מוצרי טיפוח השיער של חברת מישל מרסייה, לאחר שבדקנו את החזון ותפיסת האיכות של המוצרים ומצאנו אותם כמשלימים לתחומי הפעילות שלנו. אנו מאמינים כי מערך השיווק הנרחב של לילית קוסמטיקה בשילוב מוצרים ברמה איכותית גבוהה יתרמו לגידול בנתח השוק של מישל מרסייה בקטגוריית טיפוח השיער".
אודות מישל מרסייה
מישל מרסייה החל את פעילותו לפני כ-20 שנים. במהלך 2005 השיק סדרת מוצרי טיפוח וטיפול לשיער הנושאת את שמו. לאחרונה רשם פטנטים על רעיונות למוצרים חדשניים בתחום וגייס כסף לצורך מימושם. רשת מישל מרסייה, הכוללת ארבע מספרות ובית ספר לעיצוב שיער - מתמחית בשיער ובפתרונות 'מראה כולל', ומוגדרת כאחד השחקנים הבולטים בשוק המוצרים והשירותים לשיער, וזאת באמצעות מובילות וחדשנות שיווקית וטכנולוגית.
אודות לילית קוסמטיקה
חברת לילית קוסמטיקה בבעלותה ובניהולה של הגברת ניצה בילט, ונחשבת לאחת מיבואניות הבישום, הטיפוח והאיפור הגדולות בישראל. החברה מתמחה ביבוא ושיווק בלעדי של מותגי פרימיום כדוגמת: שיסיידו, לה פררי, לנקסטר, פופה, דולצ'ה וגבנה, פראדה, גוצ'י, קרולינה הררה, פאקו ראבן ועוד. לחברה מערך הפצה עצמאי המשווק את מוצריה לכ-400 נקודות בכל רחבי הארץ.