בשורה לירושלמים, נגב, פותחת בירושלים את הסקנד פלור 2nd Floor - מתחם ייחודי המציע, לראשונה בארץ לקהל האדריכלים והמעצבים ספריה ענקית ותצוגה של החידושים האחרונים בתחום הריצופים והחיפויים.
מתחם הסקנד פלור ששופץ ועוצב בהשקעה של מיליון דולר ממוקם בא.ת. תלפיות (רחוב הסדנא), משתרע על כ-900 מ"ר, הוקם על-מנת לספק מענה מקצועי, איכותי ומקיף לקהל המקצועי: אדריכלים, מעצבים, קבלנים וכן ללקוחות שעומדים בפני שיפוץ ו/או קניה של בית - בתחום החיפויים, הריצופים ועיצוב הבית.
ב"סקנד פלור" מוצעות לקהל המקצועי עמדות עבודה ממוחשבות ומרווחות המאפשרות ישיבה עצמאית או בשילוב עם הלקוחות לצורך תכנון אדריכלי ועיצובי. כמו-כן, מוצגים בספריה החידושים האחרונים בתחום, "חדר מידע" האולטימטיבי של כל העוסקים בתחום והיא משמשת פלטפורמה נוחה ומקצועית ביותר לכל מפגש בין לקוח ואדריכל או לקוח ואיש צוות מקצועי של נגב.
"פתיחת המתחם הינו שלב נוסף באסטרטגיית החברה לחזק את מובילותה ולהרחיב את פעילותה בישראל, במקביל להרחבתה בחו"ל. הייחוד במהלך הוא, שהחברה, המחזיקה את הרשת הקמעונאית הגדולה בתחומה, מציעה למגזר המקצועי (אדריכלים, מעצבים) וללקוחותיה, חווית קניה ייחודית ושירות ברמת בוטיק". אומר אבי מוטולה, מנכ"ל חברת נגב.
"תנופת הבנייה והפיתוח בירושלים יצרה ביקוש לעיצובים עדכניים ולמגוון המוצרים לעיצוב הבית בהם מתמחה נגב. המתחם החדש של נגב הוא המתחם העיצובי הראשון שיביא לתושבים את בשורת העיצוב מהארץ ומהעולם במגוון רחב של מוצרים, סגנונות, מותגים ומעצבי על". מוסיף מוטולה.
יצוין, כי שוק הקרמיקה והאריחים בישראל צובר תאוצה וגדל בהתמדה בשנים האחרונות, היקף שוק הקרמיקה, השיש, האמבט והכלים הסניטריים בישראל נאמד ב-2.5-2 מיליארד שקלים בשנה. חציו מופנה לשוק הקבלנים וחציו לשוק הפרטי. מאז תחילת 2009 מוערך השוק בישראל בקצב של 21,139 אלף מ"ר, כשנגב מחזיקה בנתח שוק של כ-% 25.