X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם היל עור
▪  ▪  ▪

חברת הביוטכנולוגיה הישראלית היל עור, המתמחה בפיתוח תרופות לטיפול במחלות עור שונות, סיימה בסוף השבוע מפגש חוקרים "Investigator’s Meeting", בהשתתפות כ-40 רופאים, חוקרים ומובילי דעה מהארץ ומהעולם, ובכללם ד"ר פיטר שיהאן, מבכירי אגודת הסוכרת האמריקנית. המפגש נערך במלון מצודת דוד, בירושלים.
לדברי ד"ר תמר טננבוים, מנכ"ל היל עור, "היל עור נערכת להשקת ניסוי רחב היקף שייערך בכ-10 מרכזים בינלאומיים, על-מנת לבדוק את יעילותה של התרופה בקרב חולים הסובלים מפצעים כרוניים בכף הרגל. הופעת פצעים כרוניים בכף הרגל, במחלת הסוכרת נחשבת לסיבוך קשה, הפוגעת באיכות חיי החולה, ומובילה באחוז ניכר לקטיעת גפיים וקיצור תוחלת החיים. ניסוי קליני זה יכלול כ-150 חולים, שיערך בקבוצות חולים שיקבלו תרופה פעילה בהשוואה לטיפול פלצבו. הניסוי יחל בספטמבר שנה זו וצפוי להימשך כ-12 חודשים". לדבריה, "במפגש שנמשך כשלושה ימים, הועלו סוגיות חשובות כגון: הכנת מיטת הפצע והטמעה של מכשור מתקדם המאפשר אבחון של גודל הפצע ומעקב אחר החלמתו. כמו-כן, הרופאים הודרכו בטיפול נכון בעזרת התרופה, כל זאת במטרה ליצור סטנדרט טיפולי אחיד לאורך כל שלבי הניסוי".
היל עור פועלת בשוק הולך וגדל המשווע לפתרונות יעילים. שכיחותם של פצעים כרוניים, בכללם פצעים סוכרתיים, פצעי לחץ ופצעים ורידיים, עולה על 8.5 מיליון חולים בשווקים האמריקניים והאירופאים. העלויות הכלכליות הכרוכות בטיפול בפצעים אלה מתקרבות לכ-40 מיליארד דולר בשנה ומהוות נטל כבד על מערכת הבריאות. נתונים אלו נמצאים במגמת עלייה חדשה נוכח שכיחות מקרי ההשמנה והגידול במקרי הסוכרת.
בנוסף, שכיחות מקרי הסוכרת בהודו ובסין נמצאת בעלייה דרמטית ועל כן קיים אתגר עולמי במציאת פתרון. הטיפול הסטנדרטי הקיים כולל אמצעי חבישה מתקדמים, לייזרים, וואקום ותרופות ביולוגיות אחרות. אולם, אין בנמצא תרופה המועילה לריפוי פצעים כרוניים בשיעור משמעותי ובפרק זמן קצר.
ד"ר טננבוים מסרה, כי ביקור במרכזים הקליניים בהודו הראה איכות טובה של המרכזים הרפואיים ורמת רפואה בסטנדרט גבוה. לדבריה, "הודו מקדמת את תחום הניסויים הקליניים ואין ספק כי היא צפויה להפוך למעצמה גם בתחום זה".
כזכור, בשלב הראשון של הפיתוח הקליני בניסוי, שנערך בישראל, במוצר הדגל HO/03/03 הושגו תוצאות מצוינות. התרופה נמצאה בטוחה לשימוש בבני אדם ללא כל תופעות לוואי וכן, הושג שיעור ריפוי מלא של הפצע ב-67% מהחולים, תוך זמן ממוצע של 6.6 שבועות בלבד.
תוצאות אלו הינן מבטיחות לאור העובדה ששיעור הריפוי המקובל כיום של פצעים סוכרתיים כרוניים מגיע לכ-35% ומשך זמן הריפוי הינו כ-20 שבועות. כעת בהיל עור מצפים לשחזר את התוצאות הראשוניות בניסוי רחב היקף בשלב השני.
היל עור מפתחת טכנולוגיה ייחודית לריפוי פצעים, הנובעת מהיכולת להשפיע על כל אחד מחמשת שלבי ריפוי הפצע: הגנה על הפצע מגורמי מחלות, עצירת ההתפתחות הדלקתית בחלל הפצע, האצת איחוי שכבת העור החיצונית (האפידרמיס) והרקמות הפנימיות (הדרמיס) והחזרת מראה אסתטי לעור.
המודל העסקי של החברה מתבסס על פיתוח אפליקציות נוספות המתבססות על הטכנולוגיה שפותחה בחברה ועל טכנולוגיות נוספות ופיתוחים מתקדמים למחלות עור נוספות.
היל עור, אשר נוסדה בשנת 2002 גייסה עד היום כ-30 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים, בהם מורי ארקין, המדען הראשי בתמ"ת וכן קרן פיטנגו. לפרטים נוספים: www.healor.com.

תאריך:  10/08/2009   |   עודכן:  10/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il