X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ She
▪  ▪  ▪
יוליה דיימנט [צילום: מיכאל טופיול]

בליל ה-23.08 יעביר ערוץ She בשידור ישיר ובלעדי מאיי הבהאמה את טקס מיס יוניברס הנוצץ, בו תיבחר "מיס יוניברס" לשנת 2009, את ישראל תייצג בתחרות יוליה דיימנט, נערת ישראל לשנת 2009.
את התחרות ינחו בילי בוש וקלאודיה ג'ורדאן וישתתפו בו מתחרות מלמעלה מ-80 מדינות. בהתאם למסורת התחרות תצטרך הטוענת לכתר לגבור על מתחרותיה בשלוש קטגוריות: קטגוריית בגד-הים, קטגוריית שמלת הערב, וקטגוריית הראיון האישי. את הזוכה בתחרות תכתיר מיס ונצואלה - היא מיס יוניברס היוצאת, וכקודמתה תצא גם המלכה החדשה למגוון פעילויות לקידום מודעות, חינוך ומחקר של מחלת האיידס ברחבי העולם, במהלך השנה הקרובה.
את ישראל תייצג בתחרות יוליה דיימנט, נערת ישראל לשנת 2009, חיילת בת 20, מחיפה. לדיימנט צפויים שבועיים מפנקים הכוללים נשפים יוקרתיים, מסיבות, אירועי קוקטייל, טיולים באיים ועוד, כאשר השבוע שלפני הטקס יוקדש כולו לחזרות. דני מזרחי המעצב הרשמי של תחרות מלכת היופי, עיצב לדיימנט עשר שמלות, בהן שמלות ערב ושמלות קוקטייל לאירועים השונים, זאת בנוסף על השמלה הלאומית שעוצבה בהשראת מלכת שבא ושמלת ערב מיוחדת איתה היא אמורה לעלות על בימת הטקס.
אתר מיס יוניברס: www.missuniverse.com. השידור הישיר בערוץ She יועבר בלילה שבין ראשון לשני, ב-24.8, בשעה 4:00 לפנות בוקר. שידור נוסף ישודר למחרת, 24.8, בשעה 22:00 בערב. שידור חוזר ומתורגם של התחרות ישודר ביום שישי, 28.8, בשעה 17:00.
ערוץ She על מסך הטלוויזיה באפיק 27 למנויי Yes.
She, ערוץ הנשים הראשון בישראל, מציע תכנים איכותיים ומגוונים לנשים בלבד. לוח השידורים של ערוץ She מתגאה לפנות לנשים באופן ישיר ומציע מגוון עשיר של תכנים: תוכניות אימון אישי המציגות שיטות קואוצ'ינג שונות ועוסקות באימון כדרך להעצמה נשית ולהתמודדות עם אתגרים שונים בחיינו, רצועת סרטי תעודה הבוחנת את חייהן של נשים ברחבי העולם מפרספקטיבות שונות, תוכניות אופנה עדכניות העוסקות בטרנדים חדשים בעיצוב ובסגנון אישי, סדרות בריאות המתמקדות בנושאים המעניינים נשים בגילאים שונים, סדרות קריירה העוסקות בשילוב בין העבודה לחיים האישיים ומסקרות תחומי עבודה שונים אצל נשים, תוכניות מגזין וריאלטי הבוחנות את סגנון החיים הנשי ברחבי העולם, והפקות מקור ישראליות, אשר הופקו לערוץ She ומגישות לצופות הישראליות תוכניות מגזין וריאלטי בנושאים מגוונים: היכרויות, יחסים אישיים, משפחה, עבודה ועוד.

תאריך:  18/08/2009   |   עודכן:  18/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il