משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים, מקבוצת אדלר חומסקי, ומיכל שרייבר הקימו חברה חדשה בשם Web Done, המתמחה בפרסום גרילה באינטרנט.
בראש החברה תעמוד מיכל שרייבר, אשר מתמחה בשיווק ותוכן ניו-מדיה מעל לעשור, בין היתר במסגרת עבודתה כמנכ"ל חברת התוכן הסלולרי Popcorn-Box וכמנהלת התוכן לצעירים בחברת אורנג'.
Web Done מתמחה במיצוב, מיתוג ופרסום לא קונבנציונלי באינטרנט, שלא בדרך המסורתית של "באנרים". על השירותים שהחברה תעניק ניתן למנות פרסום גרילה, פרסום ויראלי, קידום אתרים, פרסום חכם במנועי חיפוש, פעילות ברשתות חברתיות ובאתרי אינטרנט, מחקרים וניתוח הרגלי צריכת לקוחות ברשת ועוד. Web Done יודעת לבחון את צרכי הלקוח, לתרגם אותם לשפה שיווקית ולייצר לכל גוף את הקמפיין היצירתי הייחודי שרלוונטי לצרכים אלו ולערכי הלקוח.
"לאחר חודשים רבים של סקרים ומחקרי שוק web done יוצאת לדרכה החדשה, ואני שמחה להיות חלק מחברה חדשנית ויצירתית, אשר מציעה ללקוחותיה הבנה שיווקית ותוכנית מעמיקה", מסרה מיכל שרייבר, מנכ"ל ומבעלי Web Done.
"העובדה שהפרסום באינטרנט על צורותיו השונות מהווה כ-12% מעוגת הפרסום השנתית בישראל (כ-48 מיליון דולר הושקעו בפרסום באתרים גוגל ו-וואלה בלבד ברבע הראשון של שנת 2009), מעידה כי האינטרנט הפך למדיום קבוע בתמהיל הפרסום של מפרסמים רבים. יכולות הכימות והמדידה של המדיה האינטרנטית תאפשר לנו לעבוד בשקיפות מירבית עם הלקוח, ולהראות בצורה ברורה תוצאות פרקטיות של הגברת מכירות, שינוי עמדות ויצירת מודעות עמוקה למותג", הוסיפה מיכל שרייבר.
אורן ציבלין, מבעלי Web-Done, מסר: "מיכל שרייבר והחברה עצמה מביאים עמם דינמיות וקריאטיביות רבה אשר מאפשרים פניה לקהלים שונים ומגוונים, כולל מגזרים, גילאים ומגדרים שונים".