X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מטבחי do it
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת מטבחי do it משיקה קולקציית מטבחים חדשה ומרהיבה של מטבחים המחברים בין גסטרונומיה, עיצוב, אופנה ולייף סטייל. המטבחים החדשים מעוצבים בקונספטים מגוונים: החל ממטבח בעיצוב אנגלי, דרך מטבח מרחף, מטבח בעיצוב נועז ועד מטבח בעיצוב צעיר ותעשייתי.
סדרת המטבחים החדשה של דואיט, בעיצובה של המעצבת הילה כספי, מציגה את הטכנולוגיה והטרנדים המתקדמים ביותר בעולם המטבחים, כפי שהוצגו לאחרונה בתערוכת העיצוב במילאנו.
קולקציית המטבחים החדשה כוללת:
מטבח בעיצוב נועז ודרמתי - מטבח יוקרתי המשלב פורניר אגוז אמריקני עם ידית מובנית ושיש קיסר מסדרת ויינטו שחור במראה קליפת הביצה. המטבח כולל מוצרי חשמל מהסדרה היוקרתית של Teka כיריים קרמים בצורה אובלית, קולט אדים בשילוב זכוכית התלוי מהתקרה, מיקרוגל ותנור בנויים. כל המטבח מוצע על-רקע חיפוי קיר זכוכית בגוון שחור מבריק.
מטבח כפרי בעיצוב אנגלי - מטבח עם ניחוח כפרי, המתאים גם לסביבה אורבנית. מטבח ייחודי בו כל חזית מקבלת טיפול אינדיבידואלי הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הגימור. במטבח משולבות זכוכיות מעוטרות בתחרה בויטרינות ובחיפוי הקירות. את המקרר, בעל חזית הזכוכית, עוטפות יחידות אחסון גבוהות שהופכות את המקרר לחלק אינטגרלי מהמטבח. במרכז החלל ממוקם אי בעל משטח עליון מעץ גושני, המשמש לאחסון, עבודה וסעידה. במטבח משולבים מדפים, יחידות פתוחות ומגירו נים הנותנים למטבח את המראה החם והמשפחתי.
מטבח מרחף בעיצוב הייטקי - מטבח מרחף בעל מגירות חשמליות הנפתחות במגע קל. שילוב גוונים ייחודי וקו אוריינטלי נותנים מראה נקי ומינימליסטי. שני גווני האפור המט בצביעת אפוקסי עם משטח הזכוכית הסגולה, מדגישים את הקו העכשווי וה"הייטקי" של המטבח המתאים לקהל הצעיר.
מטבח בעיצוב חמים ומודרני - המטבח משלב בין עיצוב חם ומחבק, לחומרים עכשוויים ותעשייתיים. למטבח חזיתות זכוכית צבעונית בפרופילי אלומיניום הצבועים בגווני חום, עטופים במסגרות פורניר אלון מוברש ומסודרים בחלל בצורה ייחודית. המטבח כולל גשר שיש המחבר את שני צידי המטבח, הצד התעשייתי עם הצד הטבעי של פורניר האלון.
מטבח בעיצוב סקסי - מטבח בעיצוב חושני עם חזיתות פורמייקה אפורה בדוגמת פסים אופקיים עטופות במסגרות אלומיניום עם ידית נסתרת השקועה בפרופיל. במטבח פסי הפרדה בין מגירה למגירה המאפשרים פתיחה ונגישות נוחה ליחידות. משטח העבודה וחיפוי הקיר עשויים מאבן קיסר שחור מסדרת קרוקו (קרוקודיל) המוסיפים מראה דרמטי למטבח. יחידות התנור והמיקרו שקועות בקיר גבס, ומשלימות את המראה הנקי העכשווי של המטבח. קולט האדים משולב ביחידות העליונות של המטבח ותאורה דרמתית משלימה את האווירה.
מטבח בעיצוב צעיר ועכשווי - מטבח בעיצוב מודרני המשלב בין שני סוגי פורמייקה, האחת מבריקה והשנייה בעלת טקסטורה ייחודית. משטח העבודה עשוי פורמייקה ומוקף בקנט נירוסטה למראה יוקרתי. במטבח שלושה גבהים האחד של יחידות המזווה התנור והמיקרו אותו עוטף קיר גבס, השני של אזור הכיריים והכיור והשלישי של אזור העבודה, שעליו ממקום שיש קיסר דק במיוחד למראה מינימליסטי.
אודות
רשת מטבחי doit הינה מחברות המטבחים המובילות והאיכותיות בישראל. החברה הוקמה בשנת 1992 ומפעילה כיום ארבעה אולמות תצוגה, בחיפה, ראשון לציון, בית שמש ובני ברק. החברה מתמחה בייצור, שיווק ועיצוב מטבחים בקווים חדשניים, מרגשים וטרנדיים המשלבים בין יופי, לתשוקה.
לאתר החברה: www.doit-kitchens.co.il.

תאריך:  23/08/2009   |   עודכן:  23/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il