X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שילב
▪  ▪  ▪

המראה של החורף מאופיין בארבעה סיפורים מובילים - שני סיפורים לבנות ושני סיפורים לבנים, כאשר הדיאלוג בין הקולקציה לאביזרים המשלימים מציג קולקציה עדכנית עם אפשרויות בלתי מוגבלות.
הרצון כי כל ילד יהיה אינדבידואל, הרצון להקנות אופנה גם לילדים הצעירים, מבלי להתפשר על נוחות ובטיחות, הביאו את מעצבי האופנה של שילב לרקום חלומות אופנתיים לתינוקות וילדים עד גיל 7.
לדברי דלית עינב קדרון, מנהלת תחום האופנה של שילב, המראה לבנות החורף הזה מושפע מהתבוננות בעולם האגדות, סיפור של דפוסים ואפליקציות של שדונים, פרחי יער קסום, לצד שכבות של אבקת קסמים, גוונים של לבן, סגול עמוק, סגול לילך, ורוד בהיר ונגיעות של צבע הכסף לצד קולקציית חג עדכנית ורומנטית.
המראה לבנים בעונת החורף מושפע מהתבוננות בנוף האורבני, סיפור של דינמיות ואינדבידואליות, בהשראת סגנון עירוני עתידני, לצד הקולקציה החגיגית, בהשראת חלוצי הטיסה של שנות ה-20.
קולקציית האופנה של שילב נותנת מענה ופתרון לצרכים השונים של הלבשת הילדים הנובעים ממגוון הפעילויות הסובבות את הילד ומורכבת מקולקציית SHILAV FASHION, קולקציה אופנתית וחגיגית לבנים ובנות ממידה 24-18 חודשים עד גיל 7, המיועדת לארועים וחגים וכל הזדמנות שאת רוצה שהילד שלך ייראה "לבוש" וחגיגי וקולקציית SHILAV EVERYDAY, קולקציית קז'ואל אופנתית במראה שובב, נוח פונקציונלי, הנותנת מענה יומיומי לגן ולאחר-הצהריים.
הפריטים המובילים בעונת החורף: שמלות פוטר וכותנה לייקרה, לבנות שלא תוותרנה על שמלות גם בחורף, מכנסיים מחוייטים עם פס גומי ללא ריץ-רץ שילדים כל-כך לא אוהבים, טוניקות פרחים, חולצות פולו פסים, פסים, פסים.
SHILAV FASHION - קולקציית אופנת הבנות:
  • MISTIC SPIRIT - עונת החורף נפתחת בקולקציה מעולם האגדות הקסום. דפוסים ואפליקציות של שדונים, פרחי יער קסום, אבקת קסמים בצבעוניות של לבן, סגול עמוק וסגול לילך, ורוד בהיר וכהה ונגיעות כסף. גזרות מובילות בקולקציה - טוניקות כיווצים מתוקות הניתנות ללבישה עם מכנסי טייצ ו/או ג'ינס בגזרת סקיני, שמלות סריג וקרדיגנים במגוון גזרות, חולצות וחצאיות.
  • ROMANTIC NIGHT - לקראת החגים שילב משיקה קולקציה אופנתית חגיגית בסגנון רומנטי ועדין. דפוסי פרפרים, פייזלי ופרחים בטקסטורות עדינות עם נגיעות כסף ופאייטים בצבעוניות של הרבה לבן, ורוד, פוקסיה וחציל. גזרות - שמלות בגזרת אמפיר המלוות בפפיונים גדולים, טוניקות, עליוניות סרוגות, חצאיות ומכנסיים במגוון גזרות ואורכים.
מחירים:
- שמלות קורדרוי וסריג - 99.9-139.90 שקלים.
- חולצות וטוניקות - 44.90-74.90 שקלים.
- חצאיות - 69.90-109.90 שקלים.
- מכנסיים - 99.90-119.90 שקלים.
- ג'ינס - 119.9-129.9 שקלים.
- סוודרים - 89.90-139.9 שקלים.
- ווסטים ומעילים - 99.90-169.90 שקלים.
SHILAV FASHION - קולקציית אופנת הבנים:
  • URBAN MIST - אופנת החורף בהשראת המראה האורבני. קולקציה מתוחכמת בהשראת סגנון עירוני עתידני. דפוסי פלוק גדולים בטקסטורות שונות של קו שמיים עירוני, כלבים מהודרים, ומסלולי כביש. צבעוניות אפרפרה בשילוב גוני ירוק ונגיעות של צבעי כתום וירוק זרחני. גזרות מובילות חולצות אריג משבצת, חולצות פולו, גזרת שרוול על שרוול, מכנסי דגמ"ח וג'ינס.
  • NAVIGATOR - הקולקציה החגיגית של הבנים בהשראת חלוצי הטיסה של שנות ה-20. דפוסי רקיע, מטוסים וטייסיים מהעבר, שילוב טכניקות של רקמות אפליקציה ודפוסים בצבעוניות של לבן, תכלת, חום וכחול עם נגיעות טורקיז. גזרות מובילות - חולצות מכופתרות וחגיגיות, חולצות פולו למראה חגיגי קזואלי, מכנסי דגמח וג'ינס, סוודרים.
מחירים:
- חולצות מכופתרות - 79.9-89.9 שקלים.
- חולצות טי - 59.9-74.9 שקלים.
- חולצות פולו - 69.9-74.9 שקלים.
- מכנסיים - 99.90-129.9 שקלים.
- ג'ינס - 109.9-129.9 שקלים.
- סוודרים - 89.90-129.9 שקלים.
- ווסטים ומעילים - 99.90-169.90 שקלים.
- ג'קט ג'ינס - 139.9-149.9 שקלים.
SHILAV EVERYDAY
שילב משיקה קולקציה חדשה לתינוקות וילדים מגיל 3-0 חודשים עד מידה 7 - קולקציית קז'ואל אופנתית במראה שובב, נוח ופונקציונלי, הנותנת מענה יומיומי לגן, לאחר-הצהריים ולארועים בסגנון הקז'ואל. הקולקציה מאפשרת MIX & MATCH בין הדגמים, בצבעוניות עליזה ואופנתית.
מוצרים לדוגמה לבנים: חולצות T מודפסות, חולצות פולו חלקות ובסריגת פסים, מכנסי פרנץ'טרי, פוטר, ומכנסי אריג מבוטנים בגזרה נוחה עם גומי במותן, קרידגנים חלקים ומודפסים בדפוסים משעשעים, ולתינוקות גם בגדי גוף ואוברולים. צבעוניות בנים: צבעי ירוק, כחול, אדום ,כתום מלאנג' טורכיז ולבן.
מוצרים לדוגמה לבנות: חולצות T מודפסות, טוניקות בגזרות אופנתיות עם דפוסי פרחים AO ופסים וטייצים תואמים, מכנסי פרנץ'טרי ופוטר, קרדיגנים חלקים ובהדפסי לבבות, ושמלות מכותנה לייקרה, פרנץ' טרי ופוטר בגזרות אופנתיות ונוחות, לכל הבנות שלא מסכימות ללכת לגן בלי שמלה, גם בחורף. לתינוקות גם בגדי גוף ואוברולים בגזרות מתוקות. צבעוניות בנות: צבעי אדום, ורוד, פוקסיה, מלאנג' כתום בהיר וירוק.

תאריך:  23/08/2009   |   עודכן:  23/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il