X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם EZ Way פסיכומטרי
▪  ▪  ▪

למבחן מפע"ם, שפותח על-ידי המרכז הארצי לבחינות והערכה עבור הסובלים מהפרעות קשב וריכוז, לא היה עד היום מענה בקרב בתי הספר לפסיכומטרי. ללא התייחסות לצרכים המיוחדים של האוכלוסיות הסובלות מ-ADD ו-ADHD, תירגלו התלמידים בחינות רגילות ונחשפו לראשונה למפע"ם, השונה בהחלט מהבחינה הרגילה, רק כשקיבלו את הטופס.
על-מנת לתת מענה לצרכים הייחודיים של תלמידים אלו, יחל בחודש הקרוב פרויקט ראשון מסוגו בישראל במסגרתו יועבר קורס ייעודי לתלמידים בעלי לקויות למידה. הקורס החדש שיערך באוניברסיטת בר-אילן ותחת חסותו של בית הספר Ez Way פסיכומטרי, ייערך בכיתה שנבנתה במיוחד בעבור קורס זה ומכילה את כל התנאים המיטבים ללימודים באווירה נינוחה ורגועה.
מדריכי הקורס, המונחים על-ידי אנשי המקצוע של אגודת ניצ"ן, יעבירו את החומר הנלמד באמצעות עזרים ויזואליים כגון סרטונים ומצגות וישלבו טכניקות לימוד המתבססות על בדיחות, משחקים וסיפורים משעשעים להמחשת החומר. ב-EZ Way מאמינים שהשיטות החדשות ישפרו את יכולת ההפנמה והזיכרון של התלמידים, העוברים אף הרפיה ודמיון מודרך לשם התמודדות עם מתח הנוצר בזמן תהליך הלמידה וחרדת הבחינות. בתחילת שלב המרתון, כל התלמידים יעברו סדנת דמיון מודרך עם מאמן שהוסמך לכך במיוחד.
הקורס אף יספק כלים חדשים להתמודדות עם תופעת הדחיינות, הנפוצה במיוחד בקרב אוכלוסיות לקויות למידה, ומתבטאת בדחיית משימות ומטלות. שיעורי הבית ינתנו בפורמט של משחקי למידה אינטראקטיביים הבנויים על בסיס תמריצים בדמות נקודות ושלבי משחק על-מנת לספק גירוי לכמה שיותר חושים ולמנוע שיעמום.
"חלק גדול מלקויי הלמידה מגיעים לקורס עם מטען שלילי כבד וחרדות כנגד המבחן הפסיכומטרי ואפשר להבין מאיפה הם מגיעים", אומר עו"ד אהוד צלטנר, מנכ"ל בית הספר EZ Way פסיכומטרי. "כלל ידוע בחינוך הוא שככל שתלמיד יותר נהנה מהמקצוע אותו הוא לומד - קל לו יותר להצליח במקצוע זה. אנחנו פשוט לוקחים עקרון זה ומיישמים אותו בלימודי פסיכומטרי".
מבנה הקורס הינה יחיד במינו, שני מפגשים בני 200 דקות בשבוע. בתקופת המרתון, המקדים את ההכנה לבחינה, כל תלמיד מתרגל באופן ישיר בחינת סימולציה לפי תנאי ההקלות הספציפיים שאושרו עבורו. העבודה בכתה הינה איטית יותר וכוללת דגשים מיוחדים על דרך ושיטת העבודה (לדוגמא: זיהוי בעיות, אסטרטגית זיכרון). המספר המקסימלי של תלמידים בכיתה הוא בסך-הכל 16.

תאריך:  30/08/2009   |   עודכן:  30/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il