X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דומינו'ס פיצה
▪  ▪  ▪

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל מסמנת יעד נוסף לכיבוש: תחום הקניות באינטרנט בענף המזון המהיר.
ביום רביעי ה-7.10.09 תעלה החברה קמפיין טלוויזיה שבו תציע לצרכן מבצע ייחודי וראשון מסוגו: 50% הנחה על התפריט (למעט גלידות) למזמינים באתר האינטרנט, בין השעות 21:00-18:00 בערב.
הבחירה ברצועת השעות 21:00-18:00 מבוססת על מחקרי החברה המלמדים כי בשעות אלה מתרכזות עיקר ההזמנות של הלקוחות.
כהכנה לקראת הקמפיין שדרגה החברה בחודשים האחרונים את אתר הבית שלה www.dominos.co.il והוא כולל כיום מגוון שירותים חדשים ובלעדיים כגון "פיצה בילדר" - מערכת הזמנות חדשה המאפשרת ללקוח לבנות את הפיצה שלו בעצמו ולראות אותה נבנית צעד אחד צעד. "פיצה טרקר" - המאפשר ללקוח לעקוב אחר ההזמנה מרגע אישורה. כמו-כן, תהליך ההזמנה קוצר על-מנת לאפשר ללקוחות חדשים, שזו להם הפעם הראשונה באתר, לבצע הזמנה בצורה מהירה וקלה.
לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה בישראל: "אנו רואים את עצמינו מחויבים לחדשנות כלפי לקוחותינו לא רק באמצעות פיתוח תמהיל מוצרים חדשים, אלא גם באמצעות מתן חוויית קנייה אינטרנטית מיוחדת ומהנה. דומינוס סימנה לעצמה יעד אסטרטגי להוביל את תחום הקניות באינטרנט בשוק המזון המהיר ובחודשים האחרונים עשתה רבות כדי להפוך את ההזמנה באתר לחוויה ידידותית פשוטה ומהנה. המחקרים שבוצעו ברשת דומינוס העולמית מלמדים שלקוחות הרוכשים פיצה באינטרנט הינם מרוצים יותר, נוטים להמליץ על המותג לחבריהם וחוזרים לקנות בתכיפות גבוהה יותר".
בשנה האחרונה הצליחה החברה להכפיל את מספר הלקוחות המבצעים באתר הזמנה ועתה מקווים שם לייצר פיק נוסף ולגייס לקוחות חדשים רבים באמצעות חווית קנייה ידידותית, נעימה ופשוטה.
קמפיין הטלוויזיה שהופק על-ידי משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 למשך כשבועיים. במקביל יעלה קמפיין באנרים בפורטלי האינטרנט המובילים במדינה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד במיליון שקלים.

תאריך:  07/10/2009   |   עודכן:  07/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיון ברעם
- הודעה מטעם רשת ילדותי
יצחק קריספל
- הודעה מטעם עמותת אחוזת נגב
רן רהב
- הודעה מטעם סלקום
קרן נפתלי
- הודעה מטעם צמח המרמן
מיכל וולפסון
- הודעה מטעם רשת האופטיקה עיניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il