X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת לילית קוסמטיקה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת לילית קוסמטיקה יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש לגברים HOT-WATER.
תקציב לילית קוסמטיקה מנוהל על-ידי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב והוא ילווה בקמפיין פרסום בעיתונות הארצית במהלך חודש אוקטובר.
הקונספט של הבושם החדש פשוט וישיר: הוא מיועד לגבר החווה רגעי תשוקה עזים, רגעים של גבריות סקסית. הבושם מעניק משיכה ארוטית בניחוח הפרי האסור, לגבר שנולד לפיתוי, בעל כריזמה סקסית טבעית, המבקש רגעים מרטיטים של תשוקה.
"אנחנו יודעים שהגבר של היום משתמש בכמה בשמים בו זמנית", אומרים בחברה ומוסיפים: "עם HOT-WATER החדש אנו רוצים לגרום לחובבי הבושם COOL-WATER הקלאסי, למצוא עוד אלטרנטיבה לשימוש בבית הבישום שלנו ויחד עם זאת למשוך אל דוידוף משתמשים חדשים אשר לא נחשפו עד כה לבושם".
הפרסומת
הדוגמן המוביל אלקסיס פאפא צולם לצד הסופרמודל אלישיה מילר לקמפיין הפרסום על-ידי הצלם המוביל מאתיו ברוקס. המודעות צולמו על חוף הים ויפורסמו על גבי מודעות שחור-לבן.

תאריך:  11/10/2009   |   עודכן:  11/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il