חברת לילית קוסמטיקה יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש לגברים HOT-WATER.
תקציב לילית קוסמטיקה מנוהל על-ידי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב והוא ילווה בקמפיין פרסום בעיתונות הארצית במהלך חודש אוקטובר.
הקונספט של הבושם החדש פשוט וישיר: הוא מיועד לגבר החווה רגעי תשוקה עזים, רגעים של גבריות סקסית. הבושם מעניק משיכה ארוטית בניחוח הפרי האסור, לגבר שנולד לפיתוי, בעל כריזמה סקסית טבעית, המבקש רגעים מרטיטים של תשוקה.
"אנחנו יודעים שהגבר של היום משתמש בכמה בשמים בו זמנית", אומרים בחברה ומוסיפים: "עם HOT-WATER החדש אנו רוצים לגרום לחובבי הבושם COOL-WATER הקלאסי, למצוא עוד אלטרנטיבה לשימוש בבית הבישום שלנו ויחד עם זאת למשוך אל דוידוף משתמשים חדשים אשר לא נחשפו עד כה לבושם".
הפרסומת
הדוגמן המוביל אלקסיס פאפא צולם לצד הסופרמודל אלישיה מילר לקמפיין הפרסום על-ידי הצלם המוביל מאתיו ברוקס. המודעות צולמו על חוף הים ויפורסמו על גבי מודעות שחור-לבן.