דרבן מקבוצת פישמן נכנסת לתחום מרכזי עיצוב וריהוט הבית, תקים את "מרכז בר-און לעיצוב" בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים.
מרכז בר-און לעיצוב בנוי על שטח של כ-70 אלף מ"ר, אשר מתוכם כ-42 אלף מ"ר הינם שטחי השכרה והיתרה משמשים ללמעלה מ-1,200 מקומות חניה. המבנה אשר מושכר בתפוסה של כ-33,000 מ"ר (כ-80% תפוסה) כולל דיירים גדולים כגון: גלובס, הוט, קווי זהב, טלבנק דיסקונט, בר שיווק והפצה.
עלות ההשקעה בפרויקט מרכז בר-און לעיצוב בסך של 1.5 מיליון שקלים כוללת בתוכה עיצוב ותשתיות שטחים ציבוריים לרבות חשמל, מיזוג, תאורה, רצפה, ותקרה. המרכז צפוי להיפתח בתחילת שנת 2010.
יורם יוסף, סמנכ"ל השיווק של דרבן: "הצרכן הישראלי מעריך מרכזי קונספט ולשם מועדות פני השוק הישראלי. ניתן לראות זאת הן מבחינת קומפלקסים של בתי קולנוע, הן מבחינת קומפלקסים בקניונים וכן ברשתות קמעונאיות. הלקוח כיום מעדיף לקבל את מיטב המוצרים והשירותים תחת קורת גג אחת. אנו משוכנעים כי המרכז אשר יכיל כ-30 חנויות מותג מובילות בתחום עיצוב הבית יאפשר ללקוחות ליהנות הן ממגוון ומאיכות מוצרים והן מחווית הקניה".
מיקום מרכז בר-און לעיצוב הינו על כביש איילון בסמיכות לכביש 431, וכביש 4 וכן לתחנת הרכבת החדשה מעניק נגישות מעולה לתושבי הערים תל אביב ראשון, חולון, בת-ים ויבנה. למבנה חניון של מעל 1,000 מקומות חניה מקורות.
הפרויקט משווק באמצעות ריאלטי אקזקיוטיב, אשר למועד זה, מקיימת מו"מ עם גופים מובילים מתחומי העיצוב והריהוט להשכרת שטחים בגדלים שונים, החל מכ-30 מ"ר ועד ל-1,100 מ"ר, במחירים הנעים בין 80-60 שקלים למ"ר מעטפת.