X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 013 נטוויז'ן
▪  ▪  ▪

013 נטוויז'ן חתמה על הסכם עם קבוצת ידיעות אחרונות לפיו תטמיע מערכת ניתוב שיחות IVR מתוצרת חברת NORTEL, במטרה לייעל את מערכת הטלפוניה בקבוצה, למכן תהליכים ולשפר את השירות ללקוחות העיתון. בנוסף, חברת 013 נטוויז'ן תהיה אחראית על שירותי התחזוקה השוטפים לכלל מרכזיות NORTEL בקבוצה.
מערכת ה-IVR שנרכשה על-ידי ידיעות אחרונות הינה מהמתקדמות בעולם, היא תשולב במערך השירות ללקוח ותאפשר התאמת השירות הטלפוני לפי פרופיל הלקוח. מנויי ידיעות אחרונות יוכלו ליהנות ממגוון שירותים טלפוניים עצמאיים כגון: הקפאת מנוי, הודעה על אי-קבלת עיתון, שינוי פרטים, תשלום חוב ועוד. המערכת תאפשר חיסכון זמן משמעותי בהמתנה למענה אנושי ותהיה זמינה 24 שעות ביממה בכל ימות השנה.
הטמעת מערכת ה-IVR במוקד שירות הלקוחות מהווה חלק מתוכנית העיתון להכניס שירותים מכווני לקוח על בסיס התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות שהונחו במוקד במהלך השנתיים האחרונות וממצבת את ידיעות אחרונות כחברה מתקדמת המפעילה מערכות בחזית הטכנולוגיה לטובת לקוחותיה.
הפרויקט, בשיתוף חברת אספייר טכנולוגיות, כולל הפעלת מערכת IVR מדגם NORTEL MPS 500 לטיפול בשיחות נכנסות, פיתוח תסריטים לשירותים עצמאיים של לקוחות ידיעות מנויים, השתלבות במערך התקשורת, התפעול והניהול של ידיעות מנויים, שדרוג מערכות ה-CALL CENTER ואינטגרציה מלאה למערכות המידע של ידיעות מנויים ולמערכות עתידיות שישתלבו בהמשך. חברת סנסקום, המתמחה בייעוץ וניהול פרויקטים בתחומים תקשורת ומוקדי קשרי לקוחות, ליוותה את התהליך על שלביו השונים מאפיון צרכים, דרך כתיבת המכרז, בחירת הטכנולוגיה והספק ועתידה ללוות את ידיעות אחרונות בהליך ההטמעה.
מערכות IVR - Interactive Voice Response, מבוססות על טכנולוגיה המאפשרת קישור בין שיחות טלפון לעולם המחשוב הארגוני ומערכות CTI. המערכות משלבות מחשוב, כרטיסי טלפוניה ואפליקציית תוכנה ומתממשקות לרשת המחשבים ולבסיס הנתונים של הארגון. למערכות ה-IVR חשיבות רבה בניצול מושכל ויעיל של משאבי הארגון.
013 נטוויז'ן מתמחה בהקמה הפעלה ותחזוקה של מערכות טלפוניה של המותגים המובילים בעולם. החברה מפעילה כ-150 פארקים עסקיים ומובילה בתחום שירותי טלפוניה מנוהלים. בנוסף החברה בעלת רישיון מפ"א המספקת שירותי שיחות פנים ארציות ובינ"ל בהיקפים של מיליוני דקות ביום במחירים תחרותיים.
חברת אספייר טכנולוגיות היא החברה המובילה בישראל ביישום ואינטגרציה של מערכות CALL CENTER ו-IVR. החברה נוסדה בשנת 2000 ומונה 15 עובדים. לחברה מעל 250 לקוחות בישראל וברחבי העולם.

תאריך:  27/10/2009   |   עודכן:  27/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il