X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אקסלנז ביוסיינס
▪  ▪  ▪

חברת אקסלנז ביוסיינס (תל אביב: "אקסנ") שבין בעלי המניות הגדולים שלה נמנים מורי ארקין והדסית, חברת היישום של בית חולים הדסה, המפתחת ומוכרת מערכות לאבחון ומעקב אחר מחלות בכבד ובדרכי העיכול, הודיעה על מינויו של מר דניס בויל לסמנכ"ל מכירות בארה"ב. בתפקידו הקודם ניהל מר בויל את המכירות והשיווק למעבדות רופאים בחברת סימנס ארה"ב.
מר סטיבן איתן, מנכ"ל אקסלנז: "אני שמח על הצטרפותו של דניס לחברה, זוהי אבן דרך משמעותית. ניסיונו הרב במשך 23 שנים בשיווק ומכירות מיכשור רפואי כולל הקמה וניהול יחידה ארגונית בסימנס ארה"ב, המוכרת למעבדות רופאים והבאתה למכירות של 175 מיליון דולר יסייע רבות לפעילות החברה בארה"ב". עוד הוסיף מר איתן: "לדניס יכולות גבוהות ביצירת רשתות הפצה למוצרים רפואיים אשר מהוות נכס חשוב לחברה".
מינויו של דניס בויל הוא נדבך נוסף במסגרת הכנות החברה לתחילת מכירות אפליקצייה לאיבחון H.Pylori בארה"ב, הכנות אלו כוללות התקשרות עם מפיצים והערכות לייצור ולמשלוח מכשירים וערכות המכילות את החומר הייעודי המשמש לבדיקה.
בנוסף להערכות של אקסלנז להשקת אפליקציית ה-H.Pylori, השלימה החברה עידכון תוכנה וחומרה על-מנת שמכשיר ה-BreathID יתאים לבדיקות מעבדה. החברה מעריכה כי מרפאות שאינן מספיק גדולות יעשו שימוש במרכזים של החברה בארה"ב בהן תוצבנה מערכות ה-BreathID מתוצרת אקסלנז. ערוץ שיווק זה, בנוסף לערוץ השיווק הרגיל, פותח בפני החברה שוק יעד נוסף והחברה נמצאת במו"מ מתקדם עם מעבדה קיימת בארה"ב להקמת המרכז הראשון בארה"ב.
במקביל להשקת יישום החברה בתחום אבחון חיידק ה-H. Pylori, ממשיכה החברה בניסויים קליניים נוספים בתחום הכבד והלבלב לשם יצירת pipeline של מוצרים נוספים.
בחודש נובמבר 2009, רשמה אקסלנז הישג מקצועי חשוב, החברה הציגה עבודה באירוע המרכזי Presidential session של כינוס הכבד השנתי האמריקני (AASLD 2009), המבוססת על מידע מעודכן שהתקבל מניסוי העוקב אחר 575 חולים בבית החולים הדסה ובבית החולים האוניברסיטאי בציריך. עבודה זו המתמקדת בחולים עם מחלת כבד ויראלית (395 חולים), מאמתת את יכולת בדיקת הנשימה לחזות תמותה או הישרדות עבור חולים אלו גם במקרים שהמדדים הנוכחים לא מראים זאת.
תוצאות המחקר מצביעות על קורלציה גבוהה בין ערכי בדיקת הנשימה ושרידות החולה, דהינו, ככל שתפקוד הכבד על-פי בדיקת הנשימה נמוך יותר גדלים סיכויי התמותה ולהיפך. קרי, תיפקוד טוב של בדיקת הנשימה מצביע על סיכויי הישרדות טובים יותר. החברה מעריכה כי למכשיר ה-BreathID יכולת לחזות ברמת אמינות גבוהה את סיכויי התמותה או ההישרדות של חולי כבד, במקרים רבים במוקדם מהמדד המקובל היום (MELD) ובפרט, לסייע לרופא בקבלת החלטה לגבי השתלות העלולות להידרש עבור חולים אלה.
אודות אקסלנז
חברת אקסלנז מתמחה בתחום אבחון מחלות בכבד ובדרכי העיכול. החברה פיתחה ומוכרת את מכשירה-BreathID המהפכני לאבחון ומעקב אחר מחלות בתחום הכבד ודרכי העיכול. החברה מקיימת כיום ניסויים קליניים במאות חולים בכ-10 מרכזים בעולם באפליקציות הכבד והפרעות בדרכי העיכול.

תאריך:  22/11/2009   |   עודכן:  22/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il