רשת האופנה לנשים דיסקרט, בחרה להמשיך לעונה שלישית ברציפות עם הפרזנטורית חווה מונד, כאשר על קמפיין העונתי של אביב-קיץ 2010 תשתכר מונד כ-45,000 דולר.
רשת דיסקרט בחרה בחווה מונד לראשונה לככב בקמפיין הנוכחי של החברה לעונת אביב-קיץ 2009, תחת קונספט דמותה של חווה בגן עדן, וצולם בפארק אוטופיה בעמק חפר. בעונת חורף 2009-2010, הרשת המשיכה עם מונד כאשר הקונספט הוא של האשה הקלאסית והאורבנית על-רקע העיר הגדולה. בקיץ 2010 מובטח קונספט מפתיע ומסקרן, לצד קולקציות חדשות ומגוונות.
חווה מונד בת ה-26, המיוצגת על-ידי רפי עגיב, היא דוגמנית מצליחה ונחשבת ביותר בקנה מידה בינלאומי, ונחשבת לאחת הדוגמניות הישראליות המצליחות ביותר בעולם כיום. חווה הובילה קמפיינים בינלאומיים למותגים נחשקים ביניהם ל-ARMANI JEANS, FRENCH CONNECTION, LAURA ASHLEY, CALVIN KLEIN, PANTEN ו-RALPH LAUREN.
יעקב גבאי, מנכ"ל ובעלים רשת דיסקרט, מוסר: "החיבור לחווה מונד, שהחל לפני שתי עונות עם קמפיין הקיץ, הוכיח את עצמו גם העונה כחזק ומוצלח. קהל לקוחות הרשת ממשיך לתת פידבקים חיוביים על מונד וההמשך עימה לעוד עונה נותן חותמת נוספת לחיבורה למותג דיסקרט, קהל לקוחותיו וערכיו. דמות האישה על-פי דיסקרט היא אופנתית ומחוברת למגמות ולטרנדים, אך שומרת על קלאסיות וענווה. אנו רואים בחווה את דמות האישה של דיסקרט שהיא קלאסית, צנועה, נעימה ונאה. אנו שמחים להמשיך עם חווה לעונה השלישית ביחד ומאחלים לכולנו בהצלחה".
רשת חנויות דיסקרט פועלת בשוק האופנה מזה 24 שנים והינה רשת מובילה המתמחה במידות וגזרות מותאמות לנשים בגילאי 30+ ופריטי לבוש למגזר הדתי. הרשת מונה כ-30 חנויות ופונה לקהל נשים בוגר ובשל, משנות השלושים ומעלה שמחפשות מראה אופנתי. הקו העיצובי המוביל של דיסקרט שם דגש על נוחות, אופנתיות ואיכות, החל ממידה 38 ועד למידה 50. לרשת דיסקרט מועדון לקוחות המונה מעל 30,000 לקוחות שלהן מוענקות שפע הטבות והנחות בלעדיות בחנויות הרשת.