X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ג'ינרגיה וקבוצת סקופ
▪  ▪  ▪
המערכת הסולארית [צילום: מורג ביטן]

חברת ג'ינרגיה הקימה עבור קבוצת סקופ מתכות, מערכת סולארית בהספק של 50 קילו וואט בעלות כוללת של כ-1,000,000 שקלים. הקונסטרוקציה מפרופילי אלומיניום ייחודיים סופקה על-ידי חברת סקופ עצמה שהחליטה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת ג'ינרגיה בכל הקשור להתקנת מערכות סולאריות.
לסקופ שטחי גג נרחבים ועם היכנס לתוקף התמריצים לייצור חשמל במערכות בינוניות מתעתדת קבוצת סקופ מתכות להקים יחד עם ג'ינרגיה מערכת בינונית בהיקף כספי כולל של כ-20 מיליון שקלים.
חברת ג'ינרגיה חיברה לרשת החשמל מערכת סולארית בהספק של 50 קילו וואט עבור קבוצת סקופ מתכות על שטח גג המפעל בפארק ראם שבבני עי"ש. קבוצת סקופ הינה הבעלים של שטח המפעל ממנו היא פועלת המשתרע על-פני 118,000 מ"ר ו-38,000 מ"ר מקורה.
פרויקט התקנת המערכת כלל התקנת קונסטרוקציה במשקל של מעל 4 טון וכ-530 פאנלים דקים תוצרת חברת SCHOTT SOLAR.
גיל חבר, מנכ"ל קבוצת סקופ, מתכות מסר שלחברה חשוב להצטרף למאמץ העולמי לשמירה על איכות הסביבה ולפיכך החליטה החברה להקים מערכת לייצור חשמל ירוק. לסקופ שטחי גג נרחבים ועם היכנס לתוקף התמריצים לייצור חשמל במערכות בינוניות מתעתדת קבוצת סקופ מתכות לשקול גם הקמת מערכת בינונית עם ג'ינרגיה בהיקף כספי כולל של כ-20 מיליון שקלים. מר חבר הוסיף, כי סקופ דוגלת במצוינות ואיכות ולכן בחרנו בחברת ג'ינרגיה, מהמובילות בשוק האנרגיה הסולארית, להקמת המערכת הסולארית. ג'ינרגיה הוכיחה מקצועיות ואמינות ועובדת בסטנדרטים גבוהים במיוחד".
חנן הורביץ, מנכ"ל חברת ג'ינרגיה, אומר כי בעקבות הצלחת הפרויקט, יורחב שיתוף הפעולה בין סקופ מתכות לחברת ג'ינרגיה. "סקופ הינה ספקית מובילה לציוד וחומר גלם איכותי המשמש כנדבך חשוב במרכיבי המערכות של ג'ינרגיה".
קבוצת סקופ מתמחה ביבוא ושיווק חומרי גלם ומוצרים לענף המתכת והינה בבעלות משפחת שילה 35.96% קרן פימי 30.36%, כלל 9.14%, מגדל 5.18%, הציבור 19.36%.
סקופ מתכות הינה בעלת שש חברות בנות ברחבי העולם (סין, ארה"ב, צ'כיה, פולין ורומניה) ומהווה כיום את מרכז השירות וההפצה מהגדולים במזרח התיכון.
חברת ג'ינרגיה מתמחה בתכנון, אספקה והקמת מערכות סולאריות להפקת חשמל ומייבאת את הפאנלים הסולאריים של החברות המובילות בעולם. החברה הינה בבעלות משקיעים פרטיים בראשם מר אוטו הנגרהופר שהינו מייסד חברת Manz Automation הגרמנית ולשעבר נשיא החברה ומעורה בתעשיה הפוטווולטאית מזה 15 שנה. Manz, חברה ציבורית בעלת מחזור של 240 מיליון אירו, הינה יצרנית רובוטים לקווי הייצור ותהליכי ביקורת האיכות של יצרניות פאנלים סולאריים ברחבי העולם.

תאריך:  10/12/2009   |   עודכן:  10/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il