X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת דודות
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]

דודות, חברה המתמחה בייצור עוגיות, מיני מאפה ומוצרי מזון ייחודיים וחדשניים מעלה קמפיין לא שגרתי לקידום המותג, תחת הסלוגן "לא מה שחשבת על דודות, לא מה שחשבת על עוגיות".
ייחודו של המותג בא לידי ביטוי באופנים שונים כולל שימוש בויז'ואלים חתרניים ובמדיה לא שגרתית. הקמפיין עולה באמצעות מקאן-אריקסון טופר על גבי שלטים עירוניים ולוחות מודעות עירוניות בכ-900 נקודות שונות ברחבי הארץ. שבעה טיפוסים בגילאים שונים המייצגים את הישראלי הממוצע מככבים בקמפיין.
כמיליון שקלים יושקעו בחצי שנה הקרובה בפעילות הפרסומית של החברה הכוללת, בנוסף לשילוט בעיריות גם שילוט ופרסום על משאיות הנעות בכל הארץ וכן פעילויות BTL בנקודות המכירה השונות.
דני הכט, מנכ"ל דודות: "הרעיון המרכזי המוביל את הפרסום על השלטים העירוניים הוא פניחה לאנשים הרגילים הצועדים מדי יום על מדרכות הערים וכן לנהגים הנוסעים בכבישים שבמרכזי הערים ובתוככי השכונות. אני מאמין שכפי שהצלחנו לעורר את השוק על המדפים בנקודות המכירה השונות, כך נצליח בפניה הישירה שלנו ללקוחות הפוטנציאליים באמצעות קמפיין לא שגרתי זה. השימוש בשלטים ולחות המודעות העירוניות הוא ראשון מסוגו ולכן בולט מאוד. לוחות אלו משמשים עד כה רק למודעות לאירועי תרבות ואנו החברה הראשונה שעושה בהם שימוש לפרסם את מוצרינו העממיים והאיכותיים".
דודות - פרטים נוספים:
דודות הוא מותג עוגיות חדש שהקים דני הכט המבוסס על מתכונים מסורתיים של דודות באפייה ביתית, שעד כה לא הגיעו לייצור המוני.
דני הכט, מנכ"ל ומייסד החברה: "לפני כשנה, בעיצומו של המשבר הכלכלי, זיהינו כי שוק המאפים קופא על שמריו ואין בו שום חידושים. ניצלנו את ההזדמנות להציג עוגיות חדשניות בפלחי שוק שונים: עוגיות פרימיום, עוגיות מלוחות ועוגיות בריאות וקרקרים. כל אחד מפלחי השוק הללו הוא פלח שוק שלא טופל בעבר, המציג פוטנציאל משמעותי לצמיחה. מאז עלייתם למדפים לפני מספר חודשים, מעוררים מוצרי דודות עניין רב בשוק הישראלי ובשוק הבינלאומי. תוך מספר חודשים מועט אנו אוחזים בנתח שוק של כ-8% מקטגוריית עוגיות הפרימיום, ברשתות השיווק, המהווה כ-35% משוק עוגיות המדף בישראל". עד סוף שנת הפעילות הראשונה שלנו אנו צופים להגיע לנתח של כ-15% בכל אחת מהקטגוריית בהן אנו פועלים בישראל ולהפוך לשחקן מוביל בתחום העוגיות הארוזות".
עד כה השקיעה דודות כ-2.5 מיליון שקלים בפיתוח המותג, בשיווקו ובהפצתו.
בארץ, משווקים מוצרי דודות בכל רשתות השיווק הגדולות ובכל חנויות המזון הגדולות. בחו"ל כבר הספיק מותג דודות להיכנס ולהתבסס ב-15 מדינות ביניהן: הולנד, בלגיה, גרמניה, קנדה, אנגליה, החוף המערבי והחוף המזרחי בארה"ב ועוד. באירופה מוצרי דודות משווקים תחת המותג s'Aunt Berta.
מוצרי דודות יצאו לשוק לאחר תקופת פיתוח ארוכה מאוד בה הצליחו לתרגם את המתכונים הביתיים לייצור המוני. עוגיות דודות מתפרסות בכל תחומי העוגיות - עוגיות מתוקות, עוגיות מלוחות, קרקרים ובמהלך חודש דצמבר יצאו לשוק עוגיות בריאות.
דודות השתתפה בחודש אוקטובר 2009 בתערוכת אנוגה בגרמניה כאחת מ-17 יצרני מזון מהמובילים בישראל. חברת דודות שמה דגש על איכות, בריאות, וטיב המוצר. על-ידי פעולות של ניסוי וטעייה, מחקרי שוק מעמיקים, פרסום מקורי, מצליחה החברה להגיע לקהל היעד שמתנסה במוצרים וחוזר לרכוש אותם שוב.
מוצרי המותג מיוצרים בכרמל, מפעל האפייה של קהילת בית-אל בזכרון יעקב, הידוע בסטנדרטים הגבוהים שלו, והם בעלי הכשר מהדרין של חוג חת"ם סופר בני ברק ובד"ץ זכרון יעקב.

תאריך:  16/12/2009   |   עודכן:  16/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il