בימים אלו מעלה בית ספר לחמן לבגרות ופסיכומטרי, קמפיין חדש בעלות של כמיליון שקלים. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום יהשוע TBWA ומשרד האינטראקטיב לעומק התודעה למשך כחודש. הקמפיין הנערך בשלטי חוצות בפריסה ארצית בשילוב קמפיין אינטרנטי, שם את התלמיד במרכז העשייה ומתמקד בדבר החשוב באמת - הצלחה בבחינה.
את הקמפיין מובילים המורים של לחמן ולו מספר גרסאות בהתאם למקצוע אותו מלמד המורה המצולם. "הקמפיין שם בחזית את המורים המקצוענים של לחמן ומעביר את מהות המותג באמצעות המורה, המוצג כקואצ'ר שמתמקד במטרה ומאמן את התלמיד להצלחה - הדבר החשוב בעשייה שלנו", אומרת, ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק לחמן וקידום לך תצטיין.
לחמן הכנה לבחינות, הינה מובילת שוק בתחום בחינות הבגרות וההכנה לפסיכומטרי. החברה פועלת בעשרה סניפים שבבעלותה ברחבי הארץ ומאות נקודות לימוד נוספות. ללחמן בית הוצאה לאור העוסק בכתיבה, עריכה ופרסום של ספרי לימוד ומיקוד לבגרות המפורסמים חינם באתר וכן הינה זכיינית של משרד הביטחון ומקיימת קורסים לחיילים ולחיילים משוחררים. לחמן הינה חלק מקבוצת קידום בע"מ בבעלות תאגיד KAPLAN, קבוצת ההשכלה הפרטית הגדולה בעולם מבית הוושינגטון פוסט.