אימודיום, תכשיר לטיפול בבעיות שלשול מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון קונסיומר ישראל, עולה בקמפיין ייחודי בחדרי שירותים בבארים ומסעדות ברחבי הארץ. במסגרת הקמפיין, בהיקף של כ-100 אלף שקלים, יופיעו ברחבי הארץ פוסטרים (בשיתוף פעולה עם חברת השילוט עומק התודעה), עם קריאייטיב שנוגע בבעיה הכואבת... "תפס אותך שלשול באמצע הדייט... לא תמיד טוב שהכל זורם...".
קמפיין אימודיום פלוס, לטיפול בשלשול חריף שמלווה בגזים ונפיחות בבטן הותאם במיוחד לסיטואציה של בארים/בתי קפה ובעיקר לסצינת הדייטים. הקריאייטיב יושב על התובנה הצרכנית ששלשול זה מסוג הדברים שלא היית רוצה שיקלקלו לך את הדייט, אז כדאי להיות מוכן מראש. אם אתה חש בבטנך, אז דע שיש טיפול יעיל כנגד במבוכה...
קרדיטים: פלנינג: ניר ארנון; מנהל קריאטיב: ארז מי טל; ארט דירקטור: דודו הרוש; קופירייטר: ליאור כהן; ניהול לקוח: עדי מוג'ה; סופרוויזר: גליה דוצ'קין; תקציבאי: מושיק בר עוז.