קבוצת
מעריב החלה בימים אלה בשיווק והפצת מוצר חדש - מגזין תשבצים ענק תחת השם 'רייטינג בריבוע'.
המוצר החדש, פרי פיתוח של מחלקת הסחר של מגזין רייטינג, הינו ספר תשבצים בן 164 עמודים, הכולל תשחצים, תשבצים, תשבצי הגיון, סודוקו, משחקי טריוויה, שעשועי מחשבה נוספים נושאי פרסים, מדורי אסטרולוגיה, אלקטרוניקה, מסעדות מומלצות ותכנים נוספים.
המגזין יימכר בחנויות ספרים, סידקית ומוצרי כתיבה, פיצוציות, מכולות ועוד, במחיר מומלץ לצרכן של 29.90 שקלים.
עזרא כהן, סמנכ"ל סחר רייטינג: "השימוש בנכסיה של הקבוצה, החל מהתוכן וכלה בהדפסה והפצה, מאפשר לנו ליצור מוצרים חדשים, פופולריים ורווחיים. רייטינג בריבוע הינו ראשון בשרשרת מוצרים נלווים לעיתון היומי ולכתבי העת שלנו, אשר יושקו במהלך השנה".
אודות קבוצת מעריב
קבוצת מעריב הינה חברת תקשורת, חדשות ודפוס, מהמובילות בישראל, העוסקת בהוצאה לאור של העיתון היומי מעריב; רשת מקומונים ומגזינים; הפעלה של אתר האינטרנט nrg מעריב; הפעלת בית דפוס מסחרי; ארגון קונגרסים ועוד.