באוקטובר 2009 השיקו לראשונה אל על וקבוצת חברת סקאל דיוטי פרי, שירות ייחודי: SAKAL IN THE SKY - קניון מוצרים, המציע מגוון רחב של פריטים במחירים אטרקטיביים ובלעדיים לנוסעי אל על, עם שירות ממושב המטוס עד הבית.
מחירי המוצרים בקטלוג זולים ב-15% עד 30% ממחירם בארץ.
ניתן להזמין את המוצרים במטוס בטיסה ולקבלם לבית הלקוח ללא תשלום נוסף. כמו-כן ניתן לפרוס את תשלומי הרכישה עד ל-10 תשלומים, ללא ריבית וללא הצמדה. בימים אלה מושק הקטלוג השני של SAKAL IN THE SKY, שימצא בכיסי המושב בכל טיסות אל על וזאת, בנוסף לקטלוג שירות הדיוטי פרי של אל על fly&buy, שמציע מוצרים פטורים ממכס.
בקטלוג החדש ישנן שש קטגוריות חדשות בתחומים שונים, בהם: מוצרי לייף סטייל, עיצוב הבית, מוצרי מטבח, מוצרים לילדים, מוצרי יהדות, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, סך-הכל מגוון של 350 מוצרים שונים לבחירת הנוסעים.
דוד מימון, ראש חטיבת הלקוחות באל על: אל על שואפת להעניק ערך מוסף לנוסעיה. השירות הינו ייחודי לנוסעי אל על ומציע לנוסעים מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים ביותר. אל על בשיתוף קבוצת סקאל דיוטי פרי משדרגים את חווית הקנייה לנוסע בטיסה.
עמי צים, משנה למנכ"ל קבוצת סקאל מסר כי: המוצרים שהפכו ללהיט מכירות בקטלוג הראשון הינם מוצרי יינות, צעצועים ומשחקים, מוצרי אלקטרוניקה בידורית והקטגוריה שהפתיעה במכירות היו מוצרי יודאיקה. לדבריו: "למדנו מהמכירות בקטלוג הראשון את צרכי הלקוחות שטסים באל על וכן מצאנו לנכון להכניס לקטלוג השני תמהיל מוצרים שיתאים לקהל הנוסעים. הרחבנו את הקטגוריות הפופולריות ושידרגנו את הקטלוג על-ידי מוצרים באמצעות מותגים חדשים כגון תכשיטי ה. שטרן, מוצרי עמינח, אמריקן קומפורט ועוד. הוספנו קטגוריות מוצרים המתאימות לקהלים נוספים כמו, הקהל המסורתי והחרדי המוצגת בקטלוג תחת הקטגוריה ב'רוח היהדות', בה ניתן למצוא את הצורפים, פרויקט השו"ת של אוניברסיטת בר-אילן, רקמה טובה ועוד. קטגוריית הצעצועים הפכה לקטגורית עולם הילד ולצד צעצועי פישר פרייס ובובות ברבי ניתן יהיה לרכוש תיקים להורים, כריות לילדים, גרבי ביבי לגס ועוד. הקהל הגברי ואנשי עסקים יוכלו למצוא בקטלוג תיקים, מוצרי גריל איכותיים מוצרי אלקטרוניקה גאדג"טים, ועוד".
קטגוריה חדשה שנוספה לקטלוג השני היא - "עולם המטבח" בה מוזמנים נוסעי אל על לרכוש מוצרי מטבח של Kitchena, סירים ומחבתות מבית NEOFLAM ,Russell Hobbs ועוד.
עוד מסר צים, כי להערכתו המכירות מהקטלוג השני יגדלו בצורה משמעותית בשל הרחבת הקטגוריות, גידול תמהיל המוצרים וכן השקתו לקראת החגים.
קבוצת סקאל הינה בבעלות סולי ומאיר סקאל. לקבוצה חמש חברות בת העוסקות בשיווק, הפצה וקמעונאות של מותגי על בתחום האופנה, הנעלה, חשמל, צעצועים ואלקטרוניקה. הקבוצה פועלת באמצעות ערוצי שיווק מגוונים, לרבות חנויות הדיוטי פרי, נמלי הים וכ-100 חנויות קמעונאיות ברחבי הארץ.
הפעלת השירות SAKAL IN THE SKY מנוהלת על-ידי חברת סקאל דיוטי פרי בע"מ.