X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פסטיבל חשיפה לצפון
▪  ▪  ▪
[צילום: אייל מרגולין]

פברואר חם בגליל העליון: ימים של חורף בסגנון אחר בתאריכים 14-24 בפברואר.
ביום ראשון, 14 בפברואר יחל פסטיבל "חשיפה לצפון" - עשרה ימים של חורף מלאים בפעילויות מגוונות בגליל העליון, ביוזמת מועצה אזורית הגליל העליון. המבקרים יזכו להנחות בבתי המלון, בחדרי האירוח ובצימרים בקיבוצים (20-30 אחוזים), במסעדות ובחנויות המשתתפות בפסטיבל. בנוסף יתקיימו פעילויות רבות במחירים אטרקטיביים: טיולים מודרכים בעקבות אנשי המקום, משולבים במוזיקה ובטעימות גליליות, ביקורים ביקבי בוטיק ובפינות חמד נסתרות, חשיפה של תרבות גלילית מקומית, יריד אמנים ומופעי מוזיקה.
בכל ימי הפסטיבל תפעל תחנת מידע, בחוות התבלינים בקיבוץ חולתה בין השעות: 10:00-18:00.
גולת הכותרת של הפסטיבל: בתים פתוחים והיכרויות עם תושבי הגליל העליון, ביניהם:
1. מפגש עם אלכסנדרה זייד, נכדתו של אלכסנדר זייד, תושבת קיבוץ נאות מרדכי - שתספר סיפורים גליליים ואחרים. אלכסנדרה תקיים את המפגש בשביל הלולים בקיבוץ כפר גלעדי בשבת 20 בפברואר.
2. מפגש עם הסופר אמנון שמוש חבר קיבוץ מעיין ברוך - שיחת היכרות עם הסופר בביתו, הזדמנות לעיין בפקסמיליה של כתר ארם צובה. מבט על סידרת פורטרטים חדשים מעשה ידיו של קדישמן. ניתן לרכוש במקום את שני ספריו החדשים עם הקדשה. רק בתיאום מראש בטלפון - 04-6954841.
3. מפגש עם אמנון גופר, אמן הטיול והסיפור הגלילי שייקח את המשתתפים בעקבות ספרו "סודות גליליים" ובעקבות סיפורי ארץ הקודש. משך כל טיול כארבע שעות בעלות של 50 שקלים למשתתף לטיול (הטיול בתיאום מראש).
4. מפגש עם אמני כפר הנשיא - ציירים, פסלים ועוד. ילידי אנגליה, שעלו לארץ לפני כ-50 שנה ובמסגרת הפסטיבל יפתחו את בתיהם והגלריות שלהם.
5. מפגש עם ליאת בן אדיבה, שבנתה בית בוץ בקיבוץ להבות הבשן, בעזרת חברים. בית, הדומה לבית סבתה בהרי האטלס.
6. מפגש עם יואל ואביבה - בעלי מסעדת "קוקיה" שעזבו את תל אביב, (הוא ניהל שנים רבות את מסעדת ה"דיקסי" בתל אביב, היא הייתה קונדיטורית ב"אורנה ואלה"), בנו את ביתם בגליל, ויחד יקיימו סדנאות אפיה לבאי הפסטיבל.
7. מפגש עם נירה ששון - נירה ששון שבגיל 73 החליטה לפתוח בקריירת ציור ומאז עבודותיה מוצגות בכל הארץ ואף הודפסו על שמלות שיצרה מיכל נגרין.
ועוד ועוד מפגשים.
הפסטיבל יכלול טיולים וטעימות ביניהם: סיור בחוות התבלינים בקיבוץ חולתה, טיולי ג'יפים, טיולי אופניים, ביקור בסדנת שוקולד, סיור ביקבי הגליל, ביקור בחצר תל חי החוגגת 90 שנה, ביקור בשביל הלולים בקיבוץ כפר גלעדי, שהפך להיות שביל של גלריות ועוד.
אירועים מוסיקליים ואחרים, ביניהם: מופע מרכזי של יוני בלוך המארח את אפרת גוש הרפת הישנה, קיבוץ כפר גלעדי, בפאב הקרפיון השיכור, בקיבוץ עמיר ג'אם סשיין בקצב הבלוז - הכניסה חופשית, תיאטרון פלייבק "של מי השורה הזאת" - ערב אימפרוביזציה, שחקנים צפוניים מארחים שחקנים מהמרכז בערב חד-פעמי קיבוץ להבות הבשן, להקת פריזמה, הכניסה חופשית, פאב הפטריה בקיבוץ דן - הכניסה חינם, הרכבים מוסיקליים מקומיים -בפאב של קבוץ גונן הכניסה חינם, הופעה של להקת מרסדס בנד, קיבוץ דן - פאב הפטריה, סופ"ש של מוזיקה ישראלית במלון פסטורל בכפר-בלום: "בוא שיר עברי" בבית העם בקבוץ כפר בלום מופע של הגבעטרון, בבית העם בכפר בלום יורם טהר לב במופע: "איפה הן הבחורות ההן".
סדנאות, ביניהן: סדנאות יצירה ברוח גלילית בקיבוץ דפנה: הכנת פיות אנתרופוסופיות, גילוף בעץ וחרוזי סדנת קישים וטארטים בבית קפה קונדיטוריה, בניהולם של אביבה ויואל, "קוקיה" בקיבוץ דפנה, סדנת שוקולד בבוטיק שוקולד, בקיבוץ הגושרים.
חלק מהפעילויות מותנות בתשלום נוסף וחלקן ללא תשלום. בנוסף לפעילויות המיוחדות בתקופת הפסטיבל ניתן ליהנות מהנחות בטיפולים, ספא, מסעדות ובחנויות השונות. פרטים נוספים ומחירים באתר האינטרנט www.galil-elion.org.il. טלפונים לקבלת מידע נוסף: כוכבית הגליל (כוכבית 23555).

תאריך:  11/02/2010   |   עודכן:  11/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il