X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טאואר-ג'אז
▪  ▪  ▪

טאואר-ג'אז הודיעה היום כי זכתה בפרס על הישג יוצא-דופן בהתייעלות צריכת אנרגיה מה-SCE (Southern California Edison). יצרנית השבבים הפחיתה את צריכת האנרגיה השנתית שלה במתקן הייצור בקליפורניה ב-9 קילוואט-שעה, שווה ערך לירידה בפחמן של צריכת 12,982 חביות נפט או של 1,071 מכוניות בכביש. על-מנת להפחית בצריכת האנרגיה ולעבור לייצור "ירוק", הובילה טאואר-ג'אז תוכנית התייעלות מתמשכת והיא מיישמת טכנולוגיות ושיטות עבודה חדשות ברחבי החברה אשר תרמו לחיסכון משמעותי בצריכת האנרגיה.
בשנת 2009 הודיעה טאואר על הצטרפותה לפרויקט Cool Planet, תוכנית להתייעלות בצריכת אנרגיה והקלה בשינויי האקלים המנוהלת על-ידי משרד האקלים וה-SCE בארה"ב. פרויקט זה מדגיש את הקשר בין צריכת אנרגיה ופליטת גזי חממה, תוך מתן סיוע במדידה, בדיקה ודיווח של גורמים שונים אודות פליטת גזי החממה שלהם והפחתתם.
"אנו שמחים מאוד להכיר במאמצים המתמשכים של טאואר-ג'אז להעלאת היעילות בצריכת אנרגיה ובהטמעת פרויקטים לשיפור הביצועים והיעילות של השימוש באנרגיה", אמר ג'נה רודריגס, מנהל מחלקת צריכת אנרגיה יעילה ב-SCE. "החברה מחזיקה בשיאים הטובים ביותר ביעילות צריכת אנרגיה - ביניהם זכיות עבר במספר פרסים מרשימים בתחום זה. אנו מצפים בקוצר רוח להמשיך את עבודתנו המשותפת עם טאואר-ג'אז ולהמשיך למצוא דרכים בכדי לחסוך באנרגיה".
"אנו מחויבים להפחית את צריכת האנרגיה שלנו ופליטת הפחמן באמצעות ייעול מקסימלי ברחבי מתקן החברה בניו-פורט ביץ' תוך ניצול הציוד, הטכנולוגיה ותכנון מערכות המתקדמים ביותר", אמר דייל בוגן, מנהל התשתיות של טאואר-ג'אז בקליפורניה. "פרס זה, יחד עם הפרויקטים הנוספים שזיהינו, הם דוגמאות למאמצינו להשגת התוצאות הטובות ביותר ומקסום ההזדמנויות לשיתוף-פעולה עם גורמים מובילים בתעשיה בפרויקטים לשיפור היעילות".
ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז, הוסיף: "בד בבד עם מגוון הפעילויות שלנו המביאות לשיפור ניכר בשורה העליונה והתחתונה בתוצאות הכספיות של החברה, אין אנו מאבדים את האחריות שלנו כאזרחים גלובליים. בשל אחריות זו אנו מבצעים את הפעילויות האמורות בקליפורניה, כמו גם תוכניות חלופיות לצריכת אנרגיה גלובלית אותן אנו מבצעים, לרבות יצירת שיתוף-הפעולה עם חברת בטר-פלייס על-מנת ליישם ולהפעיל תשתית וליסינג של המכונית החשמלית הראשונה בישראל".
אודות טאואר-ג'אז
טאואר סמיקונדקטור בע"מ הינה יצרן עצמאי של מעגלים משולבים (IC), אשר נוסדה ב-1993. החברה מייצרת מעגלים משולבים (IC) בגיאומטריות 1.0 עד 0.13 מיקרון ומספקת שירותי ייצור משלימים ותמיכה בתכנון. בנוסף לטכנולוגיות ייצור דיגיטליות ©ב-CMOS מציעה טאואר פתרונות מתקדמים לייצור שבבים מעורבי אותות, מוצרי תקשורת ניהול ספקים וחיישני CMOS לצילום דיגיטלי.
בנוסף, לחברה גישה לטווח פתרונות רחב ומגוון רב של מוצרים ותהליכי ייצור אותם מציעה חברת ג'אז סמיקונדקטור (חברה מובילה במתן שירותי ייצור של מוליכים למחצה בטכנולוגיות ייחודיות), הנמצאת בבעלות מלאה של טאואר. לטאואר שני מתקני ייצור המבטיחים הענקת שירות ברמה עולמית ללקוחותיה: Fab 1 מייצר בטכנולוגיות מ-1.0 עד 0.35 מיקרון ו-Fab 2 מייצר בטכנולוגיות 0.18, 0.16 ו-0.13 מיקרון. כמו-כן, לחברה גישה למתקן הייצור של חברת ג'אז סמיקונדקטור הממוקם בארצות-הברית וכן יכולת ייצור בסין כחלק משותפות ג'אז עם חברות ASMC ו-HHNEC. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה www.towerjazz.com.

תאריך:  11/02/2010   |   עודכן:  11/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il