X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרופר
▪  ▪  ▪
[צילום: אריאל בשור]

רשת האופנה פרופר, המייבאת והמשווקת הבלעדית של מותגים בינלאומיים ביניהם: FRUIT OF THE LOOM ,Russell ATHLETIC ומותג הבית PROPER WEAR, פותחת בימים אלה שתי חנויות דגל בקניון מלחה בירושלים ובדיזינגוף סנטר בתל אביב. החנויות ישתרעו על שטח של 40 מ"ר כל אחת וייפתחו בהשקעה כוללת של כ-350,000 דולר.
החנויות החדשות מעוצבות בסגנון נקי ומינימליסטי, הכולל רצפת פרקט וריהוט עץ בצבע לבן, תוך שימת דגש על חווית הלקוח. אלו החנויות הראשונות שיפתחו ויכללו את הלוגו החדש של פרופר, המאופיין ב"זריקות צבע" של צבעים מרעננים וחמים, השומרים על מראה נקי אך עם זאת צבעוני ומחמם את הלב. פריטי האופנה מוצגים כשהם מקופלים ומסודרים על גבי מדפים רציפים, ללא הפרדה. אלמנט זה יוצר חגיגת צבעים והלקוח נחשף לצבעים שונים לכל מוצר, כאשר סך כל הצבעים בקטלוג מוצרי החברה מגיע עד ל-40 צבעים.
בין מגוון הפריטים הרחב לגברים נשים וילדים ניתן למצוא קולקציה של מוצרי FRUIT OF THE LOOM האופנה הקלאסית עם אלמנטים עכשיוויים ואופנתיים בתחום לבוש הקזואל, הבייסיק, הלבשה תחתונה, חוצות מכופתרות, וינטאג' נקי בחולצות T וחולצות פולו, פולו גברים ונשים במבחר דגמים רחב, חולצות T, סווטשירט ועוד.
הסניפים מאמצים את כללי האתיקה והסטנדרטים המאפיינים את המותג FRUIT OF THE LOOM דוגמת אופי פעילות ירוק וידידותי, שמירה על איכות הסביבה, חסכון באנרגיה ועוד. במסגרת זו העצימה הרשת את הערכים של המותג, הבאים לידי ביטוי בחוויית קנייה אחרת כמו: מגוון של פריטי אופנה 100% אורגנים, שקיות ממוחזרות, חולצות לילדים נטולות ברזל ועוד.
בנוסף, מוצרי המותג Russell ATHLETIC המציע לקיץ 2010 קולקציה במהדורה מוגבלת ומיוחדת, אשר מתאפיינת בליין יוקרתי, ייחודי, צעיר וספורטיבי במראה וינטאג' עם אלמנטים עכשיוויים ואופנתיים בתחום לבוש הבייסיק והספורט. בין הפריטים ניתן למצוא מבחר ייחודי של גופיות, חולצות טי, חולצות פולו, טייצים, ביגוד ווינטאג', מכנסי ספורט, כובעים ועוד לגברים ולנשים.
כמו-כן, פריטי בייסיק של מותג הבית PROPER WEAR לנשים המציע: גופיות, חולצות, מכנסיים ספורטיביות, גופיות סבא, חולצות בגזרת בובה, טייצים ועוד.
לדברי אלון דותן, מנכ"ל PROPER בישראל: "רשת פרופר הינה רשת אופנת בוטיק ייחודית לבגדי בייסיק, הכוללת סדרות קטנות ומתחלפות, אווירה אישית ומשפחתית, תמהיל מוצרים מגוון ביותר עם פריטים ייחודים לרשת, החל מהלבשה תחתונה דרך מבחר רחב של בגדי בייסיק וספורט ועד חולצות מכופתרות ומציעה פיתרון בסיסי מורחב שהוא MUST בעולם הצרכני של ימנו בו מוצרי האקססוריס מובילים את מצעד האופנה ומוצרי לבוש הבייסיק משמשים להם כבמה".
לדבריו: "שילוב המותגים: Russell ATHLETIC כמותג יוקרתי ספורטיבי, המשלים את המותג האמריקני Fruit of the Loom והמותג הישראלי - PROPER WEAR, המהווים אופנת קז'ואל ובייסיק, הינו מהלך טבעי, המחזק את חווית הקנייה ומעמיק את תמהיל המוצרים הטבעי, שמציעה החנות לקוח".
עוד הוסיף דותן ואמר: "בישראל יפעלו עד סוף שנת 2010 כשמונה סניפי קונספט של פרופר, כשהתוכנית העסקית כוללת סך-הכל כ-25 סניפים בישראל".
השנה פתחה רשת פרופר סניפים בקניון ערים בכפר סבא, במרכז שוסטר ברמת אביב (ברחוב אחימאיר 6), ברעננה (ברחוב אחוזה 111) ברמת השרון (ברחוב סוקולוב 55 על שטח של כ-40 מ"ר) וברמת גן (ברחוב ביאליק 19, על שטח של כ-40 מ"ר).
אתר האינטרנט: www.properwear.co.il.

תאריך:  16/03/2010   |   עודכן:  16/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il