X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בן-ציון ציטרין יועץ אסטרטגי-תקשורתי ציטרין גרופ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם לשכת עורכי הדין בישראל
▪  ▪  ▪

ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין משיקה בימים אלה שדרוג משמעותי לתכנה הותיקה שלה: הפדאור. מנוע החיפוש המהפכני של Google ישולב באתר הפדאור, תוך הוספת תכונות לייעול החיפוש באתר.
מדובר במהלך מהפכני בתחום האתרים לאחזור מידע משפטי. לאחר ביצוע מחקר מעמיק שהקיף גם סקרי דעת קהל, לאחר בחינה משותפת של ההוצאה לאור וחברת טלדור מערכות מחשבים, המשווקת של Google למוצרי GSA בישראל הוחלט על שילוב מנוע החיפוש באתר הפדאור כאמור.
אתר הפדאור לאחזור מידע משפטי, הינו התוכנה הראשונה לאחזור מידע משפטי בישראל.
המהלך הנוכחי, המשלב את מנוע החיפוש של Google באתר הפדאור, מציג בפנינו אתר בעל יתרונות אדירים: לצד החזות המוכרת והידידותית של Google חבויה במעמקי האתר "החכמה" של מנוע החיפוש. פדאור (powered by Google) פועל בדיוק כפי שפועל מנוע החיפוש ב-Google, לכן ניתן לאחזר באמצעותו במהירות שיא תוצאות חיפוש המוצגות על-פי הרלוונטיות שלהם לשאילתת החיפוש, בדיוק כמו ב-Google. כך, החיפוש באתר הוא מהיר ויעיל.
לדברי ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד יורי גיא רון: "לשכת עורכי הדין, פעלה ופועלת כל העת לשיפור השירותים הניתנים לעורכי הדין. אנו שמחים מאוד על השדרוג המבטיח של אתר הפדאור, ומאמינים שיהיה בו לייעל ולזרז את תהליך אחזור המידע המשפטי באופן משמעותי ביחס לפתרונות אחרים הקיימים היום בתחום".
פרופ' יוסף גרוס, המשמש מזה 8 שנים כיו"ר הדירקטוריון של ההוצאה לאור, ציין כי "ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין איננה גוף מסחרי רגיל אלא חברה לתועלת הציבור והיא שמה לה למטרה לספק לעורכי הדין מוצרים ושירותים משפטיים ברמה גבוהה, במחירים הוגנים וללא מטרות רווח. גם עתה, לאחר שדרוג האתר מציעה ההוצאה לאור לציבור עורכי הדין לרכוש מנוי לאתר באותם מחירים וללא העלאת המחיר. אני תקווה כי עורכי הדין ייהנו מהמוצר החדש".
מנכ"ל ההוצאה לאור, עו"ד אדם מירון, ציין כי: "מיליוני אנשים מבצעים מדי יום חיפושים ב-Google. זהו מנוע חיפוש חכם שמאחזר את התוצאות המדויקות, הממוקדות והרלוונטיות ביותר בראש הרשימה. אני בטוח שציבור עורכי הדין והמשתמשים יגלו את היתרונות שבאתר החדש, שעשוי לחסוך להם זמן חיפוש יקר ובכלל לשמש כלי עבודה נוח, יעיל וידידותי".
ההוצאה לאור היא חברה לתועלת הציבור ובבעלות מלאה של לשכת עורכי הדין. החברה פועלת לריכוז הידע המשפטי לקהל עורכי הדין ולקהילה המשפטית תוך ניסיון לשמור על רמת מחירים סבירה. לחברה שישה קווי מוצרים שונים: הפדאור (איחזור מידע משפטי), אסקי (טפסים חכמים), שירותי תקשורת לעורכי דין אשר עוסקים בגבייה והוצאה לפועל, הוצאה לאור של ספרות משפטית, והנפקת ערכת התחברות למערכת "נט המשפט" - הפועלת להסבת מערכת בתי משפט לבתי משפט ללא נייר.

תאריך:  21/03/2010   |   עודכן:  21/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il