X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת האאוטלט
▪  ▪  ▪
[צילום: ענבל ורד]

בימים אלו נפתחה רשת ה-outlet לשמלות כלה, ראשונה מסוגה בארץ. הרשת מצויה בבעלותן של אשת העסקים ורד בירון-שרביט ומעצבת שמלות הכלה נירית לבב, הנחשבת לאחת המעצבות המובילות בתחום.
הסניף הראשון נפתח ברחוב דיזנגוף 203 בתל אביב, בקונספט סטודיו ניו-יורקי רחב, המשתרע על שטח של 200 מטר. הסטודיו כולל מגוון אדיר של שמלות כלה ואביזרי אופנה של מעצבים ישראלים מובילים.
ה-outlet מציע לכלות מגוון רחב ביותר של שמלות כלה, ממיטב המעצבים המובילים בארץ במחירים הנמוכים משמעותית מהמחירים הקיימים בשוק הכלות.היום המחירים נעים בין 6000-15000 שקלים להשכרת שמלה. לעומת המחירים באאוטלט המציע לכלות שמלות לקנייה במחירים הנעים בין 1600-3900 שקלים בלבד.
האאוטלט מציע למעלה מ-500 שמלות כלה במגוון רחב של מעצבים, דגמים, גזרות וסגנונות שונים: כלה במראה נסיכתי, כלה במראה וינטאז', כלה במראה הוליווד גלאם, גזרת סטרפלס במבחר בדים, גזרת בת הים ועוד.
להשלמת המראה ישנו היצע רחב של אקססוריז, ביניהם: כתרים, צעיפים, הינומות, תכשיטים ונעליים.
הרעיון העומד מאחורי פתיחת ה-outlet הינו להעניק לכלה לעתיד חוויה מושלמת ואיכותית במחירים נמוכים: תחת קורת גג אחת הכלה תמצא באמצעות סטיילינג אישי את הטוטל לוק המושלם ליום החשוב בחייה. בשונה מחנויות המובילות של המעצבים. המקום מציע לה לרכוש שמלות כלה ואביזרים נלווים בסגנון, זוהר, סטייל, יוקרה ואיכות בלתי-מתפשרת במחיר השווה לכל נפש.
מרגע כניסתה של הכלה לסטודיו ועד לקניית השמלה הנבחרת הכלה מקבלת שירות סטיילינג אישי על-ידי סטייליסטים מקצועיים מתחום הכלות. את תיקוני השמלה הנדרשים מבצעות תופרות מקצועיות.
לדברי ורד בירון-שרביט, מבעלי ה-outlet: "קטגוריית שמלות כלה מתעצמת משנה לשנה, מסקר שביצענו לפני פתיחת ה-outlet, עולה כי בישראל מתחתנות מדי שנה כ-33 אלף כלות, כלה לובשת בממוצע בין שמלה אחת עד שתיים בליל הכלולות ומוציאה כ-8000-10,000 שקלים על שמלות ואביזרים לחתונה, אך יש גם כלות שמגיעות להוצאת סכומי עתק כמו: 25,000 שקלים להשכרת שתי שמלות של מעצבים ידועים".
עוד עולה מנתוני ה-outlet, כי 70% אחוז מהכלות בישראל מגיעות לבדיקה והשכרה ברחוב דיזנגוף. לדברי בירון-שרביט: "זיהינו צורך שלא מסופק בארץ, סטודיו הממוקם במעוז הכלות בתל אביב, המציע שמלות טרנדיות וקלאסיות ברמה של מעצבי העל הישראלים ובליווי אישי של סטייליסטים מקצועיים במחירים נוחים. הקונספט קיים בכל בירות האופנה המובילות והחלטנו שגם לבנות ישראל מגיע ליהנות מהאפשרות של שירות טוב ביותר במחיר הנמוך ביותר. פתיחת סטודיו מסוג זה מהווה אמירה משמעותית בתחום הכלות בישראל. ענף שמלות הכלה בארץ מגלגל מחזור שנתי של כ-300 מיליון שקלים. אנו מעוניינים לקחת 10% אחוז מנתח שוק זה. על כן התוכנית העסקית של הרשת הינה לצמוח ולהתפתח לרשת הראשונה מסוגה בישראל ולפתוח סניפים נוספים באזור התעשיה פולג בנתניה, אשדוד וירושלים".
בקרוב יפתחו מחלקות של שמלות האאוטלט ב-15 סניפי רשת המשביר לצרכן. סניפי האאוטלט במשביר לצרכן ישתרעו על כ-100 מ"ר. לדברי אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן: "אנו רואים פוטנציאל אדיר בענף הכלות בארץ ובקונספט הזה בפרט. האאוטלט הינו מוצר סינרגטי לרצפת המכירה של המשביר לצרכן, על כן יהיה נכון להרחיב את ההיצע בתחום זה ולתת ללקוחותינו מענה פונקציונלי, נוח, זמין, במחירים השווים לכל נפש בקטגוריה זו ובפריסה ארצית".
לדבריו: המשביר לצרכן תשלב לצד שמלות הכלה גם חליפות חתן לגבר ומכירת טבעות לחתונה.

תאריך:  25/04/2010   |   עודכן:  25/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם בר קובץ
- הודעה מטעם מעגל תנועות הנוער
עמוס שריג
- הודעה מטעם שריג תקשורת
רותם אמטו
- הודעה מטעם פסטיבל האור
דיאנה ארליך
- הודעה מטעם פרס פראט
יוני לובלינר
- הודעה מטעם המכללה האקדמית צפת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il