X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Actelis Networks
▪  ▪  ▪

חברת הסטארט אפ הישראלית Actelis Networks®, הספקית הגלובלית המובילה של פתרונות אתרנט על גבי נחושת, הודיעה היום על מינויו של Vivek Ragavan למנכ"ל ולנשיא. ראגאוון, 57, יזם ותיק, מנוסה ומוערך בתעשיה, בעל ותק של למעלה מ-25 שנים בהובלה טכנולוגית בתחום הטלקומוניקציה. בתפקידיו הקודמים כיהן ראגאוון כמנכ"ל אטריקה Inc. וחברת Redback Networks. במהלך כהונתו זכו חברות אלה במקום הראשון ברשימת 20 החברות הצומחות במהירות - ASAP Ramp Champs - של פורבס, לשנת 2000. בין תפקידיו הבכירים האחרים של ראגאוון: מנכ"ל Siara Systems, נשיא קבוצת ADC טלקומוניקציה וסגן נשיא להנדסה בחברת General Instrument. מינויו של ראגאוון נכנס לתוקף ביום ב', 26 באפריל, 2010.
"אני שמח להצטרף לספקית הגלובלית מספר אחד של פתרונות אתרנט על גבי נחושת", אומר ראגאוון. "לאקטליס מסורת עשירה של הקשבה לצרכי הלקוחות ופיתוח פתרונות חדשניים המותאמים לדרישותיהם. החברה במעמד מצוין ונכון להתרחבות ולצמיחה של פתרונות אתרנט כספקית שירותים פרגמטיים של פתרונות הדור הבא בתחום הניידות, כמו-גם שירותי פס רחב מן השורה הראשונה בשוק".
טוביה בר לב, 48, כיהן כמנכ"ל אקטליס וכנשיאה מיום היווסדה, הוביל את החברה משלב פיתוח הפתרונות לחברה בינלאומית מובילה כפי שהיא היום. בר לב ימשיך לכהן כיו"ר פעיל של מועצת המנהלים.
"בתקופה זמן זו, בה אקטליס נהנית מצמיחה מואצת בקרב שווקים רבים, אנו מאמינים כי וויווק הינו האדם האידיאלי להמשיך ולהוביל את אקטליס להצלחה בעתיד, בו בזמן שהחברה ממשיכה לרשום צמיחה יוצאת מן הכלל ברחבי אמריקה, אירופה ואסיה", אומר בר לב. "וויווק, עם הרקע החזק שלו בטכנולוגיית רשתות תקשורת, מביא את הניסיון ההכרחי בניהול והובלה על-מנת להמשיך את מסלול הצמיחה של החברה. אשמח לעבוד עם וויווק בתקופת זמן מרגשת זו עבור אקטליס".
בר לב ייסד את אקטליס בשנת 1998, ביחד עם מי שמכהן היום כדירקטור בבורד, קמרן אליאן, ועם יובל בראון. כמנכ"ל וכנשיא יצר בר לב תרבות חלוצית של חדשנות בהבאת החברה לחוד החנית בטכנולוגיה ובפתרונות אתרנט על גבי תשתיות נחושת אשר מוטמעים בלמעלה מ-200 ספקיות תקשורת ברחבי 40 מדינות.
אודות Actelis Networks
Actelis Networks היא חברה פרטית, אשר נוסדה בשנת 1998, מרכזה בעמק הסיליקון בקליפורניה ולה מרכז פיתוח בפתח תקוה, ישראל. אקטליס הינה מובילה גלובלית בפיתוח ובייצור מוצרי המָייל הראשון של האתרנט (EFM) מעל גבי נחושת. פתרונותיה מיועדים לספקיות טלקום, חברות בתעשיה ורשויות מוניציפליות. פתרונות אלה, מבוססי פטנט, כבר הוכחו בשטח והם משלבים בין טכנולוגיית EFMplus™ להעברה על גבי נחושת ומערכת שלמה של יכולות מיתוג אתרנט מבוססות תקנים. מערכות אלה הוטמעו באופן נרחב והן מספקות טווח חסר תקדים, אמין ועתיר ביצועים מעל רשת תקשורת של כבלי נחושת.
Actelis Networks והלוגו של Actelis Networks® הם סימני מסחר רשומים, ו-Carrier Ethernet over Copper, EFMplus, MetaASSIST™ ושלושת ה-R של EFM™ הם סימני מסחר של Actelis Networks, Inc. המוצרים המתוארים לעיל כלולים בפטנט אחד או יותר שבתהליכי רישום בארה"ב ובמדינות זרות. כל סימני המסחר האחרים שנעשה בהם שימוש בהודעה זאת הם רכושם של בעליהם, בהתאמה. מידע נוסף באתר www.actelis.com.

תאריך:  27/04/2010   |   עודכן:  27/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il