חברת הביטוח 9000000 מעלה מקבץ פרסומות נוסף במסגרת קמפיין הריאליטי שעלה לאחרונה. לאחר שבמקבצי הפרסומות הקודמים קיבלו עוברי אורח כסף תמורת קפיצה למיכל עמבה ושתייה של שייק ווסאבי, כעת מציע איבגי 400 שקל לעוברי אורח שירתמו לגלח את ראשם ולעצב את שערם בסגנונות של חיות.
המסר נשאר זהה: אפשר לעשות הרבה דברים בשביל כסף, ואפשר פשוט לעזוב את הסוכן, לעבור לביטוח 9000000 ולחסוך מאות שקלים.
קמפיין הריאליטי עלה לאוויר בחודש מרס כחלק משפה תקשורתית חדשה של 9000000. את הקמפיין מנחה השחקן משה איבגי המגלם מנחה תוכניות ריאליטי, אשר עוצר אנשים ברחוב ומציע להם מאות שקלים בתמורה למשימות ריאליטי מטורפות. הקמפיין באמצעות אדלר חומסקי GREY והיקפו מוערך בכ-400,000 דולר.
קרדיטים: סמנכ"ל לקוחות: דני ברנדה; מנהל קריאטיב: טל ריבן; קופירייטר: יניב שחר; ארטדירקטור: נמרוד מימן; סופרויזרית: שרית שטרנהל; קריאטיב פלנר: אלעד הרמל; מפיקה: רוני רוטמן; במאי: עודד דוידוף; חברת הפקה: אוג.
9,000,000 מוחזקות על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). מניות החברה האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. 9,000,000 פועלת על-פי מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים, יתרון זה בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן. 9,000,000 פועלת במספר תחומים מרכזיים: ביטוח רכב, רכוש, בריאות, חיים, משכנתא, מנהלים ותוכניות חיסכון.