גניר, יצרנית מותג המיצים פרימור, תעלה בקרוב קמפיין פרסום טלוויזיוני חדש למיץ התפוזים הסחוט טרי, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר.
הקמפיין החדש, הממשיך את סדרת הפרסומות "זה לא אנחנו זה התפוזים" אשר זיכה את החברה בפרסים רבים, שובר שיאים חדשים: השנה החליטו עובדי המפעל עצמם, החל מעובדי קווי הייצור ועד לעובדי ההנהלה הבכירה, כי הם עצמם יצטלמו לקמפיין ויחליפו את הבובות, הדוגמנים והדוגמניות, הנשים בהריון ואחרים, זאת על-מנת להמחיש שהזמן הפנוי שלהם הוא כה גדול (שוב, כי התפוזים עושים את העבודה), עד כי הם משתתפים גם בפרסומות.
לצורך צילומי הקמפיין התכנסו כל עובדי פרימור בקיבוץ גן-שמואל בשעת בוקר מוקדמת, לבשו כולם סרבלים כתומים, וצולמו כשהם שרים ורוקדים את שיר הקמפיין, כשעל הכוראוגרפיה מנצחת שופטת התוכנית "נולד לרקוד" אונה הולברוק. בסרטון, בבימויו של שחר סגל, נראים עובדי המפעל מתנדנדים על ערסלים, רוקדים במדשאות, מטפסים על עצים ונהנים מכל רגע.
כאמור, הרעיון המרכזי אותו מבקשים להעביר באמצעות הקמפיין הוא, "לנו בפרימור יש כל-כך הרבה זמן פנוי, שהרי התפוזים עושים את כל העבודה, עד כי אנו בעצמנו מצטלמים לפרסומת".
יורם אפרתי, מנהל השיווק של חברת גניר-פרימור: "בחרנו השנה לעלות קמפיין ייחודי בקונספט אחר, 'שיוצא מהקופסא' ומסוגל להפתיע ולחדש קו פרסומות מוכרות ואהובות עד כה. בחרנו בעובדי המפעל אשר נרתמו ברצון ואהבה לצילומי הפרסומת, ואף הביעו כי זוהי הזהות האמיתית עבורם, להיות שותפים בכל צורות העשייה של המפעל, לרבות השיווקיות והפרסומיות, ולתמוך בפעילות בכל צורה. לדעתנו, לא יכולנו לבחור במשתתפים טובים מאלה לקמפיין שמייצג את החברה וערכיה".
קרדיטים: מנהל קריאטיב: שחר פילר; צוות קריאייטיב: אלון חדד, קובי בן ואליד; מנהל פלנינג - ליאור ארן; פלנרית - הלית טימור; סופרוייזר - איתי לוי; מפיקת משרד: מירב צור; חברת הפקה: POV; בימאי: שחר סגל.