X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גניר
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: עמית שטראוס]

גניר, יצרנית מותג המיצים פרימור, תעלה בקרוב קמפיין פרסום טלוויזיוני חדש למיץ התפוזים הסחוט טרי, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר.
הקמפיין החדש, הממשיך את סדרת הפרסומות "זה לא אנחנו זה התפוזים" אשר זיכה את החברה בפרסים רבים, שובר שיאים חדשים: השנה החליטו עובדי המפעל עצמם, החל מעובדי קווי הייצור ועד לעובדי ההנהלה הבכירה, כי הם עצמם יצטלמו לקמפיין ויחליפו את הבובות, הדוגמנים והדוגמניות, הנשים בהריון ואחרים, זאת על-מנת להמחיש שהזמן הפנוי שלהם הוא כה גדול (שוב, כי התפוזים עושים את העבודה), עד כי הם משתתפים גם בפרסומות.
לצורך צילומי הקמפיין התכנסו כל עובדי פרימור בקיבוץ גן-שמואל בשעת בוקר מוקדמת, לבשו כולם סרבלים כתומים, וצולמו כשהם שרים ורוקדים את שיר הקמפיין, כשעל הכוראוגרפיה מנצחת שופטת התוכנית "נולד לרקוד" אונה הולברוק. בסרטון, בבימויו של שחר סגל, נראים עובדי המפעל מתנדנדים על ערסלים, רוקדים במדשאות, מטפסים על עצים ונהנים מכל רגע.
כאמור, הרעיון המרכזי אותו מבקשים להעביר באמצעות הקמפיין הוא, "לנו בפרימור יש כל-כך הרבה זמן פנוי, שהרי התפוזים עושים את כל העבודה, עד כי אנו בעצמנו מצטלמים לפרסומת".
יורם אפרתי, מנהל השיווק של חברת גניר-פרימור: "בחרנו השנה לעלות קמפיין ייחודי בקונספט אחר, 'שיוצא מהקופסא' ומסוגל להפתיע ולחדש קו פרסומות מוכרות ואהובות עד כה. בחרנו בעובדי המפעל אשר נרתמו ברצון ואהבה לצילומי הפרסומת, ואף הביעו כי זוהי הזהות האמיתית עבורם, להיות שותפים בכל צורות העשייה של המפעל, לרבות השיווקיות והפרסומיות, ולתמוך בפעילות בכל צורה. לדעתנו, לא יכולנו לבחור במשתתפים טובים מאלה לקמפיין שמייצג את החברה וערכיה".
קרדיטים: מנהל קריאטיב: שחר פילר; צוות קריאייטיב: אלון חדד, קובי בן ואליד; מנהל פלנינג - ליאור ארן; פלנרית - הלית טימור; סופרוייזר - איתי לוי; מפיקת משרד: מירב צור; חברת הפקה: POV; בימאי: שחר סגל.

תאריך:  23/05/2010   |   עודכן:  23/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il