X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המכללה למינהל
▪  ▪  ▪
הזקנה והים [צילום: סוזי שוחמי]

החל מה-23.5.10 ועד לתאריך 3.7.10 תוצג ב"דנה - גלריה לאמנות" שבקיבוץ יד מרדכי, תערוכת צילומים בשם "אינטרוספקציה" (שמשמעו מבט פנימה אל תוכנו תוך צילום המציאות שסביבנו), פרי יצירתם של סטודנטים ובוגרים של סדנת "צילום עיתונאי" המועברת על-ידי הצלם-הפובליציסט אלכס ליבק, זוכה פרס ישראל לצילום, ואשר נלמדת בבית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל מזה ארבע שנים.
בתערוכה יוצגו 16 תמונות של 9 סטודנטים ובוגרי בית הספר לתקשורת, בנושא ישראליות, נושא המאפיין את פועלו וצילומיו של ליבק כפי שמשתקף בין היתר במדוריו "הארץ שלנו" ו"המאה ה-21" המתפרסמים מדי שבוע בהארץ. לצד התמונות ישולבו טקסטים ספרותיים ואקדמיים. התמונות המוצגות בתערוכה מהוות את עבודות הגמר של הסטודנטים בסדנה, ומשקפות את "הישראליות" כפי שנשקפת מעיניהם של צעירים ישראלים בימינו. בין התמונות המוצגות: נפש יהודי הומיה, זהות יהודית, שוק הציפורים, הזקנה והים, אבטלה סמויה, מנוחה קדושה, איש ללא שם ועוד. משתתפים בתערוכה: אדוה יוחנן, דניאל רודשטיין, מיכל פרקש, סוזי שוחמי, אמנון בן-דוד, אמיר נרקונסקי, שי ברבלט, מיה מאירי ומיכל עמר.
הסטודנטים אשר השתתפו בסדנה, בחנו סוגיות מרכזיות של הצילום העיתונאי באמצעות למידה עיונית ומשימות צילום. במסגרת הסדנה נידונו סוגיות קלאסיות כמו יחסי האומן-צלם ונושאי הצילום, מידת מעורבותו של הצלם בעיצוב המציאות, הז'אנרים השונים והזיקה ביניהם, וכן עסקו בשאלות אתיות הנובעות מכוחו של הצילום להשפיע בדרכו על המתבונן ולעצב דעה.
דנה - גלריה לאמנות, הממוקמת בקיבוץ יד מרדכי, הוקמה לפני שלוש שנים במטרה להנציח את זכרה של דנה דביר, בת הקיבוץ, שנפטרה בגיל 27, ממחלת ה-CF. דנה למדה לתואר ראשון בבית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל, ונפטרה בשנה השלישית ללימודיה. היא לא הספיקה לסיים את לימודיה אולם תעודת בוגרת של כבוד הוענקה להוריה, בטקס הענקת התארים שנערך חודשים ספורים לאחר מותה.
בני משפחתה וחבריה בחרו להקים גלריה על שמה, בכדי להנציח את זכרה בדרך שאפיינה את חייה - אהבת האמנות, החיים והבריות. מבנה המאפיה הישן של קיבוץ יד מרדכי שופץ והוסב לחלל תצוגה בו מוצגות תערוכות אמנות מתחלפות ממגוון תחומים: ציור, פיסול, צילום, ווידאו-ארט ועוד.
ד"ר אוה ברגר, דיקאן בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל: "רוב המעגלים בהם נעה דנה בחייה מוצאים ביטויים בהנצחתה בגלריה לאמנות. בני המשפחה פנו אלינו בבקשה לעשות משהו במסגרת הגלריה, שיתן ביטוי גם ללימודי התקשורת, שהיו חלק משמעותי בחייה של דנה. כמובן שנענינו בחיוב ובחרנו להשתלב במפעל ההנצחה באמצעות תערוכת הצילומים. סטודנטים רבים ובוגרי הסדנה נענו לפנייתנו לקחת חלק בפרויקט חשוב זה, באמצעות פרויקטי הגמר שלהם".
התערוכה פתוחה לקהל הרחב, הכניסה ללא תשלום. מיקום התערוכה: דנה - גלריה לאמנות, קיבוץ יד מרדכי.
ימים ושעות פתיחה: ימי שלישי משעה 11:00 ועד 15:00 ובימי שבת משעה 10:00 עד 17:00. ניתן לתאם ביקורים במועדים נוספים בטלפון 052-6758045.
אוצר התערוכה: אלכס ליבק. מפיקת התערוכה: ענת רינגל, בית הספר לתקשורת, המסלול האקדמי המכללה למינהל.

תאריך:  23/05/2010   |   עודכן:  23/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il