רשת תכשיטי אבגד מציגה העונה פרזנטורית חדשה - המוזיקאית, היוצרת והאיט גירל לי טריפון, שנבחרה לככב בקמפיין איתו יוצאת הרשת, המציג את קולקציות התכשיטים תחת הכותרת Do It Yourself.
עלות הקמפיין בהשקעה כוללת של 500,000 שקלים, יציג את ליין התכשיטים ואביזרי האופנה בעיצוב צעיר, עדכני ומתוחכם, בכיכובה של טריפון, המתאר קונספט חדשני של שדרוג תכשיטים ואביזרים בשיטת "עשי זאת בעצמך".
הקמפיין יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, פרסום בנקודות המכירה, דיוור ישיר ויחסי ציבור.
אפרים ברקול, מנכ"ל אבגד: "אנו שמחים על בחירתנו בלי טריפון כפרזנטורית החדשה של הרשת. חיפשנו פרזנטורית שתמשיך להתאים לערכי המותג באישיותה הייחודית והאופנתית כזו שתייצג באופן מושלם את אבגד. מצאנו שקהל לקוחותינו המגוון מזדהה עם פרזנטורית שבולטת בטוב טעם ושהיא בעלת אמירה אישית חזקה וייחודית".
לי טריפון, ביתם של רב חובל ורקדנית לשעבר בלהקת בת שבע, בילתה את מרבית ילדותה במסעות על ספינתו של אביה, כשהפגינה כישרון רב בציור, ריקוד ומוזיקה. סיימה בהצטיינות תואר באמנות ויזואלית בבית ספר לאמנויות תלמה ילין. בהמשך פצחה בקריירת דוגמנות בארץ ובעולם. במהלך שנות נעוריה למדה נגינה על גיטרה והחלה להלחין שירים מקוריים בשפה האנגלית, והופיעה על במות המועדונים במרכז הארץ. בשנת 2005 הצטרפה כסולנית להקת האינדי אטליז והקליטה עימם את אלבום הבכורה. הלהקה הופיעה לאחרונה בפסטיבל פרימוורה בברצלונה ובמדריד. בימים אלו, עובדת על פרויקט משותף וגדול עם מפיק צרפתי נחשב בשם פיליפ גוזלן.
אבגד נוסדה בשנת 1967, והינה החברה המובילה בישראל בתחומי ייצור, יבוא/יצוא ושיווק חלקי תכשיטים, אביזרי אופנה, תכשיטים לכלות וערב. לרשת אבגד חמישה סניפים בפריסה ארצית: בירושלים, בחיפה, באשקלון ושני סניפים מרכזיים בתל אביב. אבגד מתמחה באבני שיבוץ מבית סברובסקי, יציקות מיוחדות, סוגרים וחלקי קישור, אבני חן וחרוזים מכל העולם ומספקת פתרונות יצירתיים לסיטונאים וקמעונאים כאחד.