X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בית החולים בילינסון
▪  ▪  ▪

בבילינסון התקיים כינוס ראשון מסוגו בישראל, בו השתתפו מנהלי משק מכ-40 מוסדות רפואיים ברחבי הארץ, מנהריה עד אילת. במהלך הכינוס, שאורגן על-ידי חיים שחר, מנהל המשק בבילינסון, שמעו המשתתפים הרצאות במגוון נושאים.
מיקי דוידוביץ', המנהל האדמיניסטרטיבי של מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון) דיבר על מקומה של מחלקת המשק בבתי החולים במאה ה-21. כמו-כן, שיתף את המשתתפים במודל ייחודי הנהוג בבילינסון, במסגרתו ניקיון יחידת החולה (מיטה, ארונית, עמוד אינפוזיה וכו') נמצא באחריות צוות המשק. עד כה ניקיון יחידת החולה היה באחריות צוותי כוח עזר, שכעת מתפנים לסייע לצוות המחלקה לטפל בחולה.
מוטי פרנק, מנהל המשק בבית החולים הדסה, הרצה בנושא חידושים בתחום הפעילות המשקית - פרויקט סביבת החולה. ניל פרלמן, מנהל מינהל ומשק במשרד הבריאות, דיבר על חשיבות ניהול תחום המשק ברמה הארצית.
לסיום שמעו משתתפי הכינוס את ההרצאה המרתקת והמרגשת "הבלתי אפשרי אפשרי", בה מספרת פסקל ברקוביץ' את סיפור חייה המדהים כאישה קטועת רגליים שהיא ספורטאית אולימפית, מטפסת על קירות, מחברת ספרים, עיתונאית ועוד.
חיים שחר, מנהל המשק בבילינסון ומארגן הכינוס: "בבילינסון אנו שמים דגש על נושא תרבות הניקיון - נקי הוא בריא, נקי הוא יפה ונעים. שמירת בית החולים נקי באה להבטיח סביבה נקייה, בטוחה ונעימה למטופלים".
מיקי דוידוביץ', המנהל האדמיניסטרטיבי של מרכז רפואי רבין: "מפגשים מקצועיים מסוג זה תורמים להחלפת מידע בתחום המשק, לארגון פעילויות הדרכה מקצועיות והשגת יעדים מקצועיים. אני מקווה כי זו תחילתה של מסורת במסגרתה יתקיימו כינוסים ארציים למנהלי משק בבתי חולים באופן קבוע".
מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון) הוא אחד מ-14 בתי החולים של הכללית בכל רחבי הארץ. כללית הינה ארגון הבריאות המוביל בישראל והשני בגודלו בעולם, המשרתת כ-4 מיליון לקוחות (54% מכלל הציבור בישראל) ב-1,300 מרפאות ומאות מכונים הפרוסים ברחבי הארץ. אתר האינטרנט (www.clalit.co.il) ומוקד השירות הטלפוני כוכבית 2700 עומדים לרשות הציבור 24 שעות ביממה למתן מענה לנושאים בריאותיים ולמידע כללי.
תאריך:  04/07/2010   |   עודכן:  04/07/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il